כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דירה מול הכנרת: מינימום השקעה - מקסימום תשואה

חברת "Y.H יזמות והשקעות" מציעה ללקוחותיה אפשרות לרכוש דירה להשקעה מול הכנרת בשיטה הנוחה והמשתלמת ביותר • אינפורמטיבי

דירה מול הכנרת: מינימום השקעה - מקסימום תשואה



הבשורה שלכם לדירה להשקעה נמצאת בהישג יד. חברת "Y.H יזמות והשקעות" מציעה ללקוחותיה אפשרות לרכוש דירה להשקעה מול הכנרת בשיטה הנוחה והמשתלמת ביותר.

חברת "Y.H יזמות והשקעות" עוסקת בתחום הנדל"ן שנים רבות ומאחוריה מאות לקוחות מרוצים. החברה מתמחית בהשקעות נדל"ן ואיתור נכסים פוטנציאליים להשבחה ובניה.

שני פרויקטים דומים כבר נמכרו באזור. כעת יוצא לדרך שלב ג' במתחם המשקיף אל הכינרת, עם היצע של קרוב ל-200 יחידות דיור בנות ארבעה וחמישה חדרים, דופלקס ודירות גן, במפרט עשיר ויוקרתי. מחירה של דירת ארבעה חדרים בפרויקט עומד על 730,000 ₪, כאשר שוויה של הדירה מיד עם מסירת המפתח יעמוד לכל הפחות על 950,000 ₪.

כיצד עובדת השיטה?
הרציג: "במעמד ההרשמה, מפקיד כל אחד מהרוכשים סכום של עשרת אלפים שקלים שיופקדו בנאמנות אצל משרד עורכי הדין א. שרעבי. החברה שלנו למעשה רוכשת את הקרקע כולו ובמקביל אנו מקדמים ומסיימים את תכניות הבניה שהוגשו להיתר. עם גיבושה של הקבוצה, שלב הרכישה יוצא לדרך וניגשים תוך חודשים ספורים בלבד לבניה. למעשה, כל בניין מהווה קבוצה בפני עצמה. עם גיבוש הקבוצה וחתימת הסכם יש להשלים עד לסך 150,000 ₪ כולל מע"מ ומקבלים רישום ושיתוף בקרקע".

מה כולל הסכום הזה?
"סכום זה כולל בתוכו את עלות היחידה בקרקע וכן סכום כלשהוא כחלק מהסכם הניהול. התשלום הבא יהיה עם קבלת ותשלום אגרות בניה ותחילת ביצוע. המשך התשלומים יהיו בהתאם להתקדמות הבניה".

מה הרווח של הרוכשים?
"למעשה, עם תחילת עבודות ביצוע בשטח אנו מתחילים בשיווק של דירות למגזר הפתוח ולציבור שמעוניין לרכוש למגורים. עליית המחירים הראשונה והמשמעותית ביותר היא למעשה עם תחילת העבודות בשטח ותוך כדי התקדמות בעבודות השלד. זה למעשה בעצם השלב שהמשקיע השקיע בסך הכל כ-300,000 ₪ והשביח את כספו ב-40%-50%".

ומה תעשו אם יצא לדרך חוק מע"מ אפס?
"התכנון והמפרט עומד לפי הקריטריונים של מע"מ אפס. חשוב להדגיש כי בשלב זה קבוצות רכישה אינן נכללות בחוק מע"מ אפס והנושא נמצא עדיין בדיונים. חוק זה טרם אושר ובמידה ויאושר בתקופה הקרובה, נפעל להעביר את השיווק לחברה הקבלנית (יש הסכם מוכן מול אחת החברות הקבלניות) ובמידת הצורך אנו נדע לתת פתרון לציבור המשקיעים בכדי שיוכלו ליהנות מהנחה משמעותית של חוק המע"מ. למרות הכל, עוד בטרם ניצול חוק המע"מ, הלקוחות שלנו נהנים מרכישה ב-25 אחוזים פחות ממחיר השוק כיום".

אז ממה אתם מרוויחים?
"לנו כחברה הרווח מתחלק לשני חלקים. ראשית, עצם העובדה שאנו מבצעים קניה מרכזת, מאפשרת לנו לקבל את הקרקע במחיר מוזל. כמובן שהחברה מקבלת עמלה על כך. בנוסף, כחברה אנו מביאים למשקיע לקוח שירכוש ממנו את דירתו אחרי שהנכס הושבח ומחירו עלה עוד בשלב של התחלת הבניה. חשוב לציין שהמשקיע אינו חייב לשווק דרכנו והוא רשאי למכור את הדירה באופן עצמאי".

"יתרה מכך", מדגיש הרציג. "אנחנו כחברה מוכנים להתחייב בחוזה למי שמעוניין, שבתום שנה מחתימת ההסכם, אנחנו מתחייבים לרכוש מהרוכש את הדירה בתוספת של עשרה אחוזים מסכום ההשקעה. זהו חלק בלתי נפרד מהסכם הרכישה שעליו חותם המשקיע וכפוף לשיקול דעתו הבלעדית של המשקיע", אומר הרציג.

"רק מי שמאמין בפרויקט ובתשואה שהוא מניב מהרגע הראשון יכול להעניק לרוכשים הבטחה כזאת", מוסיף הרציג. אני מציע לקוראים לנסות אותו ולהתקשר ל-8016*.
הרציג נכסים השקעה נדלן פרסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד