כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"לומדים יותר משלמדתי בגילם"

ההתבטאות המעניינת של ראש הישיבה בסימפוזיון "ללא פראקים"

הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק ראש ישיבת 'תורת זאב' שוחח באופן ישיר ויוצא דופן עם תלמידיו במסגרת סימפוזיון בקעמפ של הישיבה: "התלמידים שלומדים אצלי לומדים יותר טוב ממה שלמדתי בגילם" אמר ראש הישיבה. הקעמפ נחתם בזיץ עם נפתלי קמפה • צפו בסימפוזיון ללא פראקים

ההתבטאות המעניינת של ראש הישיבה בסימפוזיון "ללא פראקים"
הגר"ב סלובייצ'יק בסימפוזיון צילום: באדיבות המצלם

הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק אמר לתלמידיו. כי לדעתו "הבחורים שמשקיעים בלומדע'ס מגיעים להישגים גדולים יותר מאשר בתקופתו בעת לימודו בישיבת פוניבז".

את הדברים המפתיעים אמר הגר"ב סולובייציק במהלך סימפוזיון רגע לפני סיום הקעמפ המסורתי והמושקע לתלמידי ישיבת 'תורת זאב' (סולובייציק) אשר עמלים ושקועים בלימוד כל השנה.

ראש הישיבה. "כי הסיבה לכך היא בעצם שבחורים גם בדורינו במה שהם מתמקדים מאוד חזק הם מגיעים להישגים גדולים ולכך בעולם הישיבות שמשקיעים מאוד בלומדע'ס מגיעים להישגים גדולים מבעבר וזו הסיבה לכך שגם בעולם החיצוני יש בחורים שמשקיעים חזק מאוד ולכך מידרדרים לדברים גרועים מבעבר".

הקעמפ התקיים השנה במתחם בני עקיבא בנתניה, ועם סיום הקעמפ התקיים סימפוזיון (ללא פראקים - מלבוש רבני מ.ו.) לבחורי הישיבה בה הם יכולים לשאול שאלות שאותם הם לא יכולים לשאול כל השנה.

הסימפוזיון התקיים במעמד ראש הישיבה, וכן המשגיח רבי ראובן לויכטר בהנחייתו של בוגר הישיבה הרב יהודה קמון, כאשר במהלך הסימפוזיון יושבים הרבנים ללא מלבוש הפראק הרבני, והם נשאלו שאלות במנעד רחב של דברים החל מהתמודדות היום יומית בחיי בחור ישיבה ועד להסתכלות התורנית על הרפורמה המשפטית והפוליטיקה החרדית.

לאחר סיום הקעמפ נחתם הקעמפ בזיץ מיוחד של הבעל רגש הליטאי נפתלי קמפה שהכין את בני הישיבה לקראת אלול.

 

תורת זאב הרב ברוך סולובייצ'יק סימפוזיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד