א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
סוער בקואליציה

גוטליב לנתניהו: "על שום מה אתה מתנצל? הרמטכ"ל הכשיר סרבנות"

חה"כ טלי גוטליב הגיבה להודעת הגיבוי שהוציא ראש הממשלה לרמטכ"ל ותהתה: "אדוני ראש הממשלה, על שום מה אתה מתנצל?". גוטליב טענה: "להתנצל? רק על זה שהרמטכ"ל - שבשתיקה הכשיר סרבנות, נשאר בתפקידו"

גוטליב לנתניהו: "על שום מה אתה מתנצל? הרמטכ"ל הכשיר סרבנות"
הרמטכ"ל הרצי הלוי בכנס הרצליה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

חה"כ טלי גוטליב הגיבה הבוקר (רביעי) להודעה המשותפת שהוציא אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם שר הביטחון יואב גלנט בה הם גיבו את הרמטכ"ל הרצי הלוי ואת קציני צה"ל.

גוטליב צייצה בטוויטר: "אדוני ראש הממשלה, על שום מה אתה מתנצל? איזו זכות קיום יש לממשלה אם נשתוק כשצמרת צה"ל שקלה לצאת עם הודעה בדבר כשירות צה"ל באופן שהיה משחק לידי האויבים שלנו ופוגע קשות בחוסן הלאומי? זו חובתנו לגנות במלוא פה. להתנצל? רק על זה שהרמטכ"ל נשאר בתפקידו - אותו רמטכ"ל שבשתיקה הכשיר סרבנות".

כאמור, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט יצאו אמש בהודעה משותפת נגד המתקפות מצד חברי הקואליציה על קציני צה"ל ובראשם הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי.

בהודעה המשותפת לשניים נכתב: "ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גלנט עובדים בשיתוף פעולה הדוק ונותנים גיבוי מלא לרמטכ״ל ולקציני צה״ל כדי להבטיח את ביטחון המדינה ואזרחיה".

עוד נכתב: "ראש הממשלה ושר הביטחון דוחים כל מתקפה נגד בכירי מערכת הביטחון, ומגבים את מפקדי וחיילי צה״ל הפועלים לילות כימים למען ביטחון ישראל".

בנימין נתניהו טלי גוטליב הרצי הלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד