כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
NIO בדרך לישראל

עוד רכב סיני בדרך לישראל: מכוניות "ניאו" יגיעו ארצה באמצעות יבואנית מאזדה

יצרן רכב סיני חשמלי נוסף נמצא בדרכו לישראל. יצרנית רכב חשמלי סינית שמכוניותיה יובאו לארץ על ידי דלק מוטורס. ניאו משווקת רכבים בסין ובכמה מדינות באירופה, מנורווגיה ועד גרמניה

עוד רכב סיני בדרך לישראל: מכוניות "ניאו" יגיעו ארצה באמצעות יבואנית מאזדה
הכירו את NIO ET5 - תגיע בקרוב לישראל באמצעות דלק מוטורס צילום: NIO

יצרן רכב סיני חשמלי נוסף נמצא בדרכו לישראל. הפעם מדובר ב"ניאו", יצרנית רכב חשמלי סינית שמכוניותיה יובאו לארץ על ידי דלק מוטורס (יבואנית מאזדה, פורד ו-במוו). ניאו עצמה הוקמה באופן רשמי בשנת 2016 וכיום משווקת רכבים בסין וגם כמובן בכמה מדינות באירופה, מנורווגיה ועד גרמניה.

בנוסף, ניאו מפעילה גם רשת של תחנות להחלפת סוללה לרכב חשמלי בסין, כאשר המטרה היא לאפשר לבעל הרכב החשמלי להיכנס לתחנה עם סוללה ריקה ולבצע החלפה תוך כמה דקות לסוללה חדשה ומלאה. ניאו עצמה מייצרת כיום שמונה דגמים שחלקם הם רכבי כביש שטח וחלקם הם מכוניות בתצורת סדאן והמיצוב שלה, כלומר המקום בו היא נמצאת בשוק מבחינת המחירים והמוצרים, ממקם אותה לפחות בשוק הרכב הסיני מול טסלה.

באשר ליבוא של ניאו, כאן מדובר בתהליך מעניין, כי היבוא אינו מבוצע לישראל באופן הרגיל: לפי ההודעה של דלק רכב, החברה אשר שולטת בדלק מוטורס (אשר מייבאת ארצה את מאזדה, פורד וב.מ.וו), היבוא של המכוניות של ניאו יהיה יבוא מקביל מניאו נורווגיה, כלומר המכוניות לא ירכשו מן היצרנית בסין ישירות אלא ירכשו מן הסוכן של היצרנית בנורווגיה.

בשלב זה עדיין לא ניתן לדעת מתי המכוניות של ניאו יגיעו לישראל וכמה הן יעלו, אבל ניתן לשער שבקרוב כבר נוכל לדעת.

 

סין גרמניה מאזדה נורווגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד