ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
הפשיעה לא פוסקת

תושב פתח תקווה נרצח בג'לג'וליה | הרוג ופצועים קשה מירי ליד גן שמואל

צעיר מפתח תקווה נרצח ביריות בג'לג'וליה, צעיר נוסף נפצע באורח בינוני | סמוך לגן שמואל: צעיר  נרצח ושלושה נפצעו קשה מירי

תושב פתח תקווה נרצח בג'לג'וליה | הרוג ופצועים קשה מירי ליד גן שמואל
זירת הירי צילום: דוברות מד"א

צעיר תושב פתח תקווה נרצח הערב (רביעי) ביריות בג'לג'וליה. הערכה היא כי הרקע לרצח פלילי. במשטרה בודקים אם מדובר בטעות בזיהוי. באירוע נפצע באורח בינוני גם נער בן 15.

בתוך כך, באירוע ירי אחר סמוך לגן שמואל, נפגעו מספר בני אדם. הירי בוצע לעבר רכב שבו נסעו הקורבנות. באירוע נפצעו ארבעה בני אדם באורח קשה ומותו של אחד מהם נקבע בזירה.

ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון קובעים את מותו של צעיר ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הלל-יפה, 3 גברים במצב קשה עם פצעי ירי בגופם. 

חובש בכיר במד"א סאלח חטיב, שטיפל באירוע הירי בג'לג'וליה, סיפר: "שני הפצועים שכבו בסמוך לכניסה של אחד הבתים. גבר כבן 20 היה מחוסר הכרה סבל מפציעות חודרות רבות בגופו, וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות הכוללות עצירת דימומים ומתן תרופות. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו מוגדר אנוש".

"הפצוע השני, נער כבן 15 היה בהכרה וסבל גם הוא מפציעות חודרות הענקנו לו טיפול רפואי הכולל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו גם אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני."

המשטרה מסרה כי היא חוקרת את אירוע ירי בג'לג'וליה, במהלכו נורה למוות תושב פ"ת כבן 21 ונפגע באורח קל תושב המקום כבן 15

המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי. במשטרה ציינו כי הרקע ככה"נ פלילי והנסיבות בבדיקה.

 

ירי חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד