כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כל ישראל ערבים זה לזה

משפחה יהודית גייסה למעלה ממיליון דולר עבור ילד משותק מירי

ילד יהודי בן שמונה משותק מירי תועה בקליפורניה. אסא לואו נפגע מכדור תועה כשנסע על כביש מהיר עם משפחתו. משפחתו גייסה עבורו למעלה ממיליון דולר

משפחה יהודית גייסה למעלה ממיליון דולר עבור ילד משותק מירי
אילוסטרציה צילום: pexels

משפחתו של ילד בן שמונה משותק מכדור תועה במהלך ירי בעיר אוקלנד קליפורניה גייסה בהצלחה למעלה ממיליון דולר כדי לשלם עבור הטיפול הרפואי המתמשך שלו. 

ביולי השנה, אסא לואו נפגע מכדור בזמן שנסע במכונית של משפחתו בכביש מהיר בצפון קליפורניה, כאשר חמושים משני כלי רכב נפרדים ירו בטעות כדור לעבר המכונית של משפחת לואו. איש לא נעצר בקשר לאירוע.

בהודעה לעיתונות מרשות הלאומית לבטיחות בכבישים המהירים של קליפורניה, המשטרה אמרה: "שני כלי רכב ירו אחד על השני כשנסעו מזרחה ליד רחוב הריסון. אחד הרכבים שחלפו בכביש נפגע מירי".

על פי דף ההתרמה שהקימו הוריו, הכדור נתקע בעמוד השדרה של בנם כשהקליע עבר בגופו. הוריו של אסא מתארים את בנם כ"חובב כדורגל, אשף מתמטיקה ואח וחבר מסור" שחייו "השתנו לנצח".

מצבו הנוכחי מתואר כ"שיתוק מוחלט מתחת לצוואר" והוריו הוסיפו: "אנו חשים הקלה עמוקה מכך שהילד שלנו חי, ואנחנו גם מתחילים להבין את ההשלכות העצומות של המציאות החדשה שלו. בהמשך, אסא יידרש למכונת הנשמה מכנית כדי לחיות, הזנה בצינור לתזונה וטיפול סיעודי 24 שעות ביממה מסביב לשעון".

עוד כתבו הוריו: "אנו מחויבים בחירוף נפש לעשות כל שביכולתנו כדי לעזור לאסא להצליח, כולל תמיכה בחזרתו לחיי הבית, לבית הספר, ולהיות בן ה-8 הנמרץ, היצירתי ובעל הרוח הגבוהה שהוא".

למעלה מ-9,500 אנשים תרמו למעלה מ-1.2 מיליון דולר לצרכי הטיפול השוטפים ולשיפוצים בבית כדי לאפשר לו לחיות בבית.

ירי טועה ארה''ב שיתוק קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד