כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
גל הסתה אנטי חרדי

ב'אחים לנשק' מגיבים לפרובוקציה באוטובוס ומציגים תיעוד חדש

בארגון המחאה אחים לנשק מתקפלים הבוקר בעקבות ההד הציבורי הנרחב נגדם בשל תיעוד בו נראות נשות הארגון נוסעות בקו אוטובוס המיועד לחרדים ובכוונה שרות כדי להכשיל את הבחורים והאברכים בנסיעה. "התנהלות לא נאותה מצד חלק מפעילינו" | הם מציגים תיעוד חדש מהאירוע

ב'אחים לנשק' מגיבים לפרובוקציה באוטובוס ומציגים תיעוד חדש
נסיעת הפרובוקציה של אחים לנשק צילום: מתוך התיעוד

בארגון המחאה 'אחים לנשק' לא מתעלמים מן ההד הציבורי הנרחב בעקבות התיעוד בו נראות נשות הארגון פועלות באופן פרובוקטיבי כשבקו שמיועד לנוסעים חרדים הן שרו בכוונה במטרה להכשיל את בחורי הישיבות והאברכים, והבוקר הארגון משגר הודעת התנצלות על האירוע.

"פרויקט 'אחים לנסיעה' יצא לדרך במטרה לייצר שיח כנה ואמיתי עם אחינו ואחיותינו החרדים בעת שבה נראה שהפערים בינינו רחוקים מתמיד", נכתב בהודעה שהוציא ארגון מחאת המילואימניקים. הם כותבים כי זאת "כהמשך לעמדת ההסברה שהצבנו בלשכת הגיוס בה במשך כחצי שנה ניהלנו שיח עם הבאים וההולכים על חשיבות הגיוס לצה"ל והחלוקה בנטל".

"לצערנו", נכתב בהודעה שמסרו, "בנסיעה משותפת שהתקיימה אתמול התלהטו הרוחות, מה שהוביל להתנהלות לא נאותה מצד חלק מפעילינו ואנו מצרים על כך. זו אינה דרכנו".

לדבריהם, "המחאה שלנו היא לא מול אחינו החרדים אלא במנהיגים מפלגים שמובילים את ישראל לדיקטטורה, ואנחנו קוראים לכלל אזרחי ישראל לשמור על כבוד הדדי גם בעת מתוחה כמו זו".

כזכור, אמש עלו נשות תנועת המחאה 'אחים לנשק' לקו אוטובוס שבו נסעו בחורים חרדים צעירים והחלו לשיר באוזניהם למרבה האירוניה - "הבאנו שלום עליכם", כשהם כלואים באוטובוס באמצע נסיעה ונאלצים לחסום את אוזניהם בשל הסיטואציה המתריסה.

התיעוד שהופץ ברשת זכה בשעות האחרונות למתקפות מימין ומשמאל נגד המעשה הפרובוקטיבי המכוער שאין לו שום תכלית, מלבד שנאה, רשעות ואכזריות.

"אשמח שמי מהמפגינים יציג דבר אחד טוב שיוצא מריכוז הרוע הזה", הגיב כתב 'בחדרי חרדים' אבי גדלוביץ'. מגיש 'ערוץ 14', שמעון ריקלין התחלחל וכתב: "ראיתי את הסרטון של חבורת הפורעים בשם אחים לנשק מציקים לחרדים. ורציתי לומר שהם מנוולים חסרי לב ומוסר בסיסי. ועוד רציתי לומר שתמונות כאלו היו הגיוניות בגרמניה. לא במדינת היהודים".

כתבת 'מקור ראשון', עטרה גרמן הגיבה וכתבה: "מבין שלל האמירות החמורות, המיצגים המזעזעים, והצעדים ההזויים, זו שעתם המכוערת במיוחד של אנשי אחים לנשק. הפגנה כלפי אנשים, בשר ודם, שמחזיקים באמונה, ולהעליב ולפגוע בכבודם, זה בתחתית הרשימה".

יקי אדמקר מ'וואלה' הגיב: "‏סוף סוף האנשים האלה חושפים את פרצופם שנאה שנאה שנאה. כל מילה נוספת מיותרת". משה גלסנר, מגיש 'קול ברמה' כתב בתגובה: "‏מילים גבוהות על ערכים, ובפועל - חבורה נאלחת, שחוץ מרשעות ושנאה (עם חיוך אווילי מרוח), אין להם שום מרכולת. גועל נפש!".

אחים לנשק מחאה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד