כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אברך ירא שמים

טרגדיה: הרב אברהם לוי ז"ל נפל בעת עבודתו

הותר לפרסום שמו של הרב אברהם לוי ז"ל מבני ברק שנהרג בעת עבודתו כמתקין מזגנים. הלוויתו תתקיים היום בצהריים בבני ברק. מכריו מספרים על אברך שחילק את סדר יומו בין לימוד לעבודה להביא פרנסה לביתו. הותיר אחריו שלושה יתומים בביתו

טרגדיה: הרב אברהם לוי ז"ל נפל בעת עבודתו
הרב אברהם לוי ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: אסון קשה ומחריד בעיר בני ברק, האברך הרב אברהם לוי ז"ל מרחוב אברבנאל בבני ברק, בן 35 נפטר לאחר שנפל מגובה רב במהלך עבודתו בהתקנת מזגנים בעיר תל אביב.

כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים' הרב לוי ז"ל שעובד לפרנסתו חצי יום בהתקנת מזגנים הגיע להתקין מזגן ברחוב רב אשי בתל אביב, הוא נפל מהקומה השביעית במהלך עבודתו ולמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו. 

חובש רפואת חירום במד"א עודד אדלהייט וחובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א רונן ארד, סיפרו אתמול: "הגבר שכב בכניסה לבניין כשהוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שנפל מגובה של מספר קומות במהלך עבודתו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שבסופן פראמדיק של מד"א נאלץ לקבוע את מותו."

מתנדב זק"א תל אביב אלי תורגמן אמר: "הוזנקתי לרחוב רב אשי בתל אביב בעקבות דיווח על גבר כבן 30 שנפל מגובה רב, כוחות הרפואה קבעו את מותו במקום, בסיוע מתנדבים נוספים אנו מטפלים בממצאים הרבים כתוצאה מהנפילה, ומסייעים לכוחות המז״פ שפועלים במקום לצד השמירה על כבוד המת".

הרב לוי ז"ל יליד אופקים נולד בכ"ט טבת תשמ"ח לאביו הרב אליעזר שיבלחט"א ולאמו מרת אילנה שתחי'. יחד בנה את ביתו בבני ברק. 

הרב לוי למד בכולל 'מעיין השלום' של חדאד בבני ברק והיה שקוע בתורה, כשבשנים האחרונות החל לעבוד לפרנסתו חצי יום כמתקין מזגנים ולהביא טרף לביתו. 

מכריו ששמעו את הבשורה הקשה התאספו ליד ביתו כלא מאמינים למשמע הבשורה הנוראה שר' אברהם היה ואיננו. ר' אברהם היה שקוע בתורה כל הזמן, וניצל כל רגע ללימוד התורה. 

הוא הותיר אחריו את רעייתו האלמנה ושלושה ילדים יתומים. 

מסע הלוויה היום (חמישי) בשעה 14:00 בצהריים מהיכל כולל 'מעיין השלום' ברחוב אברבנאל בבני ברק לבית החיים באלעד שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הלוויה קרית הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד