י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
כונני החירום יקבלו הכרה רשמית

ההכנות באומן נמשכות: פגישה עם הרופא האזורי הראשי

פגישת תיאום והיערכות בהשתתפות ראשי משרד הבריאות האוקראיני באומן כדי לוודא שהמשרד ערוך להגעת רבבות מתפללים. סוכם כי כונני החירום יקבלו הכרה רשמית ותתאפשר תנועה חופשית בכל שעות היממה

ההכנות באומן נמשכות: פגישה עם הרופא האזורי הראשי
הרב בן נון והרופא אולכסנדר מקסיוטוב ונציג איחוד אהרן בן ארוש צילום: איחוד ברסלב באומן

איחוד ברסלב ממשיכים להיערך לקראת ראש השנה, במסגרת ההתארגנות וההכנות לקראת קיבוץ חסידי ברסלב באומן בימי ראש השנה הבעל"ט.

יו"ר איחוד ברסלב באומן הרב נתן בן נון קיים בימים האחרונים פגישת תיאום והיערכות בהשתתפות ראשי משרד הבריאות האוקראיני בראשות הגב' וולושניוק והרופא האזורי הראשי דר' אולכסנדר מקסיוטו. השתתף גם נציג איחוד הצלה באומן, מר אהרן בן ארוש.

בישיבה הוצגו בהרחבה מערכות הבריאות הייעודיות בתקופת ראש השנה בראשם המרפאה השוכנת במתחם הקלויז - בית הכנסת הגדול של חסידי ברסלב באומן, המנוהלת על ידי ר' נחי קליין ור' אביגדור לנדסמן, לצד המערך המורחב של כונני איחוד הצלה הנותנים מענה למקרי חירום רפואי עשרים וארבע שעות ביממה בכל אזורי שהות החסידים המגיעים לאומן בתקופת ראש השנה. כמו כן הוצגו תוכניות ודרכי פעולה לקראת ראש השנה תשפ"ד הקרב ובא.

בנוסף, נידונו דרכים לשיתוף פעולה לאחר שאשתקד התברר כי צוותי החירום ועזרה ראשונה לא יכלו לתת מענה ולפעול במקרים של פיקוח נפש במהלך שעות העוצר מה שאף עלול חלילה לגרום לפיקוח נפש בעת מצב חירום.

סוכם כי כונני החירום יקבלו הכרה רשמית ותתאפשר תנועה חופשית בכל שעות היממה, כולל בשעות העוצר שנקבעו על ידי השלטון הצבאי כדי לתת את המענה הנדרש במצבי חירום שונים.

אומן ברסלב מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד