כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מחירי הנדל"ן עולים? בחו"ל המצב גרוע יותר

ארבע השקעות שחזרו למשקיעים בימים אלו הציגו רווחים של של כ-22% בברוקלין מול 18% בהרצליה • השקעה בנאשוויל (ארה''ב) הניבה תשואה של 35%

מחירי הנדל"ן עולים? בחו"ל המצב גרוע יותר



ארבע השקעות נדל"ן שהסתיימו בשבועות האחרונים הוכיחו כי למרות הדיון הארוך בארץ על מחירי הנדל"ן והזינוק המטאורי של מחירי הקרקעות, הרי שבחו"ל ניתן לקבל תשואה גבוהה יותר על השקעות נדל"ן.

ברבעון האחרון ביצעה קרן הגשמה ארבעה אקזיטים ששיקפו תשואה שנתית למשקיעים בשיעור ממוצע של כ-25% והחזר של מעל ל-35 מיליון ש"ח.

בפרויקט נדל"ן בברוקלין - Crown Heights עמדה התשואה על 22.7% לשנה, פרויקט נדל"ן נוסף בברוקלין Schermerhorn הניב 21.6% לשנה, לעומת זאת תמ"א 38 בהרצליה העניק למשקיעים רווח של 18.4% לשנה, שהוא נמוך במעט מהקודמים אולם מול הצעות ההשקעה בארץ נחשב להצלחה גדולה.

דווקא השקעת נדל"ן בנאשוויל - Fawnwood Multi Family עשה אקזיט מנדיר שהשאיר אצל המשקיעים סך רווח של 35% לשנה.

חנן שמש, יו"ר הגשמה, אומר כי הגשמה שמחה להשלים עוד ועוד פרויקטים שמסתיימים באקזיט גבוה ונדיר למשקיעים קטנים ובינוניים. "הגשמה בוחנת בימים אלו פרויקטים חדשים שיוצעו כאפשרות להשקעה למשקיעים רשומים".

הגשמה נוסדה ב-2009 על ידי אנשי עסקים מהבולטים בארץ והיא מעמידה עבור יזמים את הסכום הנדרש להם עבור מרכיב ההון העצמי ובכך מאפשרת להם להשקיע בפרויקטים שונים. במקביל, חושפת הקרן את החברים במאגר המשקיעים שלה למגוון אפשרויות השקעה בפרויקטים המניבים תשואות גבוהות.
ישראל נדלן השקעות חול הגשמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד