כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אחרי המתקפות

אמסלם: "מעריך את הרמטכ"ל, השאיר עליי רושם מעולה"

השר דודי אמסלם הבהיר את דבריו אחרי שתקף את הרמטכ"ל ואמר כי הוא מעריך אותו ומחזק אותו. "לא מכינים את הרמטכ"לים לאירוע מרד כמו שקורה עכשיו - כי הוא לא אמור לקרות", הוסיף

אמסלם: "מעריך את הרמטכ"ל, השאיר עליי רושם מעולה"
השר דוד אמסלם בראיון לערוץ 14 צילום: צילום מסך

השר דודי אמסלם התייחס היום (חמישי) לסערה שעורר אחרי שתקף השבוע את הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי והביע את הערכתו אליו. אמסלם כתב: "הרזומה הצבאי של הרמטכ"ל הרצי הלוי הוא ללא דופי וגם הרושם שהוא השאיר עליי בישיבות הקבינט מעולה".

"חשוב לי לומר לרמטכ"ל", ציין אמסלם, "שאני מעריך אותו מאוד, מוקיר ומחזק אותו ואת ידיי מפקד חיל האוויר ואת כל קציני צה"ל".

עוד כתב: "אבל חשוב לזכור שהמרד שמתחולל כעת בצה"ל הוא אירוע שלא מכינים רמטכ"לים וקצינים אליו איך להתמודד עם אירוע בסדר גודל כזה, משום שהוא פשוט לא אמור לקרות.

לכן אני מחזק את ידיכם שתדעו להתמודד עם האירוע העצוב והמסוכן הזה ואני מתפלל עליכם כל יום שהקדוש ברוך הוא יתן לכם עצה טובה על מנת שתוכלו לשמור על צה"ל ועל חוזקה ובטחונה של מדינת ישראל", כתב.

כזכור, השר אמסלם תקף השבוע בריאיון לגלי צה"ל את "המרד" בצבא ואמר: "לא האמנתי שהצבא יגיע למה שיגיע. אני רואה בזה מרד בתוך צה"ל. אני לא מאמין שזה במדינה דמוקרטית, זה חמור ביותר".

עוד אמר: "הרמטכ"ל על פי החוק כפוף לממשלה, הוא לא כתב בגלי צה"ל".

הרצי הלוי דוד אמסלם צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד