כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"ירוק ללא גבולות"

בישראל מברכים על הסנקציות שהוטלו על ארגון הקשור לחיזבאללה

ישראל בירכה על הסנקציות שהטיל אמש משרד החוץ האמריקאי על ארגון "ירוק ללא גבולות" ועל ההכרזה שהוא למעשה זרוע של חיזבאללה: "אני מברך על ההחלטה של ארצות הברית"

בישראל מברכים על הסנקציות שהוטלו על ארגון הקשור לחיזבאללה
דגל חיזבאללה בגבול לבנון צילום: Ayal Margolin/Flash90

השגריר ארדן בירך על הסנקציות שהטיל אמש משרד החוץ האמריקאי על ארגון "ירוק ללא גבולות" ועל ההכרזה שהוא למעשה זרוע של חיזבאללה: "אני מברך על ההחלטה של ארצות הברית, ודורש שמועצת הביטחון תפעל כעת בהתאם לראיות בשטח, תכריז גם כן על "ירוק ללא גבולות" כזרוע של חיזבאללה ותדרוש את הסרתם המיידית של המתחמים הצבאיים שהקים חיזבאללה לאורך הקו הכחול במסווה של ירוק ללא גבולות".

השגריר ארדן: "לאור הצעד האמריקאי, הגיע הזמן שמועצת הביטחון תתעורר, תכיר במציאות בשטח ותלך בעקבות ארה"ב. כפי שהצגנו פעמים רבות בפני האו"ם וחברות מועצת הביטחון: "ירוק ללא גבולות" משמש כסות עבור חיזבאללה ובחסותו הארגון הקים מתחמים צבאיים לאורך הקו הכחול תוך הפרה חמורה של החלטה 1701 של מועצת הביטחון".

השגריר ארדן הוסיף כי "על מועצת הביטחון לדרוש מלבנון, כבר כעת בחידוש המנדט של יוניפי"ל, את הסרתם המיידית של כל המתחמים הצבאיים שבנה חיזבאללה במסווה של ירוק ללא גבולות ולאפשר ליוניפי"ל יישום מלא של אחריותו כולל חופש פעולה ופיקוח בכל אזורי הפעילות ותדרוש מממשלת לבנון את האחריות על המתרחש בשטחה".
 

ארה''ב חיזבאללה לבנון גלעד ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד