כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המשטרה סגרה כבישים

איום על פצצה בפדרציה היהודית של אטלנטה

הקהילה היהודית באטלנטה חזרה לשגרה לאחר איום על פצצה בפדרציה היהודית של אטלנטה. המשטרה סגרה את הכביש העמוס במרכז העיר ופינתה מספר בניינים  

איום על פצצה בפדרציה היהודית של אטלנטה
שיחת טלפון. אילוסטרציה צילום: pixabay

הפדרציה היהודית של אטלנטה קיבלה איומים על פצצה בבניין הפדרציה. הבניין ממוקם ברחוב ספרינג שנסגר לתנועה לכמה שעות, גם הכביש הראשי באזור נסגר לתנועה, המשטרה פינתה מספר בניינים.

השיחה המאיימת הגיעה מעט לפני השעה 15:00 אתמול למרכז הקהילתי היהודי במידטאון אטלנטה. "אמרו לנו שיש פצצות בבניין, והן יתפוצצו תוך 20 דקות, והיינו צריכים להתפנות", אמר אריק רובינס.

רובינס, מנכ"ל הפדרציה היהודית של אטלנטה רבתי, אמר שהוא תמיד נמצא בכוננות גבוהה. אז, כשמשטרת אטלנטה התקשרה אליו בסביבות השעה 14:30 כדי להודיע ​​על איום הפצצה הזה, הוא אמר שהם התחילו מיד לפנות את המקום.

הם פינו את הבניין. המשטרה סגרה מספר רחובות באזור וכלבינ גישוש חיפשו פצצות בבניין. המנכ"ל אומר שהוא קיבל הוראה לא למסור פרטים על האיום.

"זו מציאות מאוד מצערת של ניהול מוסד יהודי כרגע, שיש אידיוטים שם בחוץ שעושים דברים מהסוג הזה, אבל ברור שאנחנו צריכים לקחת כל איום ברצינות ובתקווה שזה כלום, ואנחנו יכולים לחזור לעניינים כמו רגיל, אבל אנחנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות שאנחנו צריכים במצב הזה", אמר רובינס.

איום פצצה ארה''ב אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד