י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שינוי מדיניות

מכה למשתמשים: גוגל הודיעה כי תמחק חשבונות

החשבונות לא יהיו כאלה המקושרים לסרטונים ביוטיוב, תגובות או כאלה המקושרים לאפליקציות שהורדו מחנות האפליקציות

מכה למשתמשים: גוגל הודיעה כי תמחק חשבונות
Gmail צילום: Google

בגוגל הודיעו לאחרונה כי ימחקו נתונים אם לא היו בשימוש בשנתיים האחרונות. בחברה טענו כי השינוי קשור למדיניות ההגנה על הפרטיות. גוגל הודיעה לראשונה על השינוי במאי, אך לאחרונה שלחה תזכורות במייל כדי לוודא שכולם מודעים למצב.

במייל שנשלח למשתמשים נכתב: "בגוגל עובדים קשה בכל יום לשמור ולהגן עליכם ועל המידע האישי שלכם על ידי מניעת גישה לא מאושרת לחשבון הגוגל שלכם, שמירה על ביטחונכם פירושה אימוץ נהלי פרטיות חזקים בכל המוצרים שלנו כדי לצמצם את משך השמירה על התיקיות האישיות שלכם והמידע עליכם. אנחנו רוצים להגן על המידע הפרטי שלכם ולמנוע כל גישה לא מאושרת לחשבון שלכם, גם אם אתם כבר לא משתמשים בשירותים שלנו. לפיכך, אנחנו מעדכנים את תקופת אי הפעילות בחשבונות גוגל לשנתיים בכל המוצרים והשירותים". השינוי יחול על כל חשבון שאינו פעיל, כלומר לא נכנסו אליו במשך שנתיים. "חשבון לא פעיל והתכנים שבו יהיו זכאים למחיקה החל מה-1 בדצמבר".

ע"פ הדיווח ב'כלכליסט' בגוגל ציינו כי לא ימחקו חשבונות המקושרים לסרטונים ביוטיוב, תגובות או חשבונות המקושרים לאפליקציות שהורדו מחנות האפליקציות. המדיניות החדשה לא חלה על חשבונות עסקיים, אלא רק על מה שמוגדר כחשבון נטוש, כלומר המשתמש הפסיק להשתמש בשירותים של גוגל או הלך לעולמו. יוצא הדופן היחיד הוא התמונות. חייבים להיכנס לגוגל פוטו לפחות פעם בשנתיים כדי שהחשבון יוגדר כפעיל, בלי קשר לחשבונות האחרים שיש בגוגל. הסיבה כנראה קשורה לכך שהתמונות תופסות הכי הרבה מקום אחסון.

gmail Google טכנולוגיה סמארטפון גוגל חשבון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד