כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ומה דעתה על המתרחש במדינה

השרה לשעבר חשפה שעברה ניתוח: "נתניהו התקשר והציע עזרה"

מי שהיתה מס' 2 ב'ישראל ביתנו' אחרי ליברמן והוצאה מהרשימה לפני כמה מערכות בחירות, חושפת שעברה ניתוח להסרת גידול שהחך וגדל בראשה במשך 10-12 שנים. לדבריה, בעוד נתניהו התקשר להתעניין בשלומה והציע עזרה, ליברמן כלל לא התעניין | על הדרך היא תוקפת את התקשורת והאופוזיציה

השרה לשעבר חשפה שעברה ניתוח: "נתניהו התקשר והציע עזרה"
נתניהו משוחח בטלפון צילום: לשכתו

שרת הקליטה לשעבר מ'ישראל ביתנו' סופה לנדבר, מי שהיתה מס' 2 במפלגה אחרי ליברמן, חושפת בראיון ל'מעריב' כי עברה ניתוח להסרת גידול בראשה וכי הפוליטיקאי היחיד שהתעניין בשלומה היה ראש הממשלה בנימין נתניהו. אפילו ראש מפלגתה לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן לא טלפן להתעניין.

בראיון לליאורה גולדנברג-שטרן ב'מעריב' סיפרה לנדבר: "עברתי ניתוח לפני שבעה חודשים. היה לי סוג גידול שמתברר שהוא צמח לי בראש בערך בין 10 ל־12 שנה. הוא היה ענק. נפלתי בבית כשהחזקתי כוס קפה ביד. הייתי בהכרה מלאה. מארק, בעלי מצא אותי, אחרי שלא עניתי לו לטלפון. הוא הבין שכנראה קרה לי משהו. הוא מצא אותי בתוך שלולית דם על הרצפה בסלון והעביר אותי עם מד"א באמבולנס לבית חולים אסותא. אגב, לקחו אותי לבית חולים שבנו אותו על פי החוק שלי, אסותא אשדוד. בעלי רופא ומנתח פה ולסת, והוא היה בטוח שזה שטף דם במוח, כי מה פתאום נפלתי. יצא רופא אחרי שעשו סי־טי, ואמר שגילו שאין שטף דם ויש גידול. הגידול, ברוך השם, התגלה כשפיר, למזלי".

היא נשאלה בראיון "אביגדור ליברמן, ראש המפלגה שלך, התקשר להתעניין בשלומך?". והשרה לשעבר השיבה: "לא, ואני גם לא זקוקה לטלפון שלו. לא נפרדנו בצורה טובה. לעומתו, ביבי נתניהו התקשר והציע עזרה ואני אסירת תודה על כך. הוא אישיות. הוא בן אדם", שיבחה את נתניהו.

עוד בנושא:

השרה לשעבר פותחת על ליברמן: "הופעלו עליי לחצים שאשתוק"

כמובן נשאלה סופה לנדבר אם היא בעד או נגד הרפורמה? בניגוד לחברי מפלגת 'ישראל ביתנו' כיום באופוזיציה היא אומרת: "אני בעד, ואני חושבת שמה שקורה היום במדינה זה נורא. מבלבלים לאנשים את המוח. אני מסתכלת בערוץ 12 וממש מתרגזת. כועסת. שקרים על גבי שקרים".

עוד היא משתפת: "הייתי בחופש לאחרונה ומאוד התרגזתי מאיך שאנשים משמיצים את ביבי ושרה. שאלתי את האדם שהשמיץ, 'אתה מכיר את שרה?'. אמר לי 'לא, אבל שמעתי'. אמרתי לו 'אומרים הרבה מאוד דברים על הרבה מאוד אנשים'. בנו ממנה דמות לא חיובית, והיא אישה מאוד חכמה. יש ביניהם אהבה גדולה".

בנוסף המשיכה לבקר את האופוזיציה: "מה זה? לתפוס את השלטון בכוח? היו בחירות. הוא נבחר בצורה דמוקרטית. תגידי לי את, מי בצד השמאלי של המפה מתנהל בצורה דמוקרטית? לפיד? הוא דמוקרט? איך הוא זרק את עפר שלח בגלל שרצה פריימריז. ואיך הוא נתן את הגז שלנו לאויבים שלנו? הוא שאל אותנו? מיליארדים. הוא שאל את העם? הוא שאל את הכנסת?".

סופה לנדבר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בנימין נתניהו גידול מעריב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד