ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"אדם אפל"

ראש המוסד לשעבר במתקפה חסרת תקדים נגד בכירי הממשלה

אפרים הלוי, תקף בריאיון ל'ערוץ 12' את בכירי הממשלה. כשנשאל האם הוא חושב שנתניהו אינו כשיר לתפקד כראש הממשלה, השיב: "אני מסכים" | על יריב לוין: "אדם אפל"

ראש המוסד לשעבר במתקפה חסרת תקדים נגד בכירי הממשלה
יריב לוין ושמחה רוטמן במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי, תקף בתוכנית 'אופירה וברקוביץ'' ב'ערוץ 12', את בכירי הממשלה. "אחד השחקנים לקראת הרצח של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, הוא היום השר לביטחון פנים", הטיח בשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

על האמירה שנתניהו אינו כשיר לתפקד כראש הממשלה, השיב: "אני מסכים". כמו כן, ביקר את נתניהו על כך שלא הקשיב להוראות הרופאים, לשהות במנוחה במשך 48 שעות, לאחר השתלת קוצב הלב שביצעו בו.

הוא תקף באופן חסר תקדים את שר המשפטים יריב לוין: "הייתי מציע לנתניהו לחזור לקדמותו. אני חושב שאם נתניהו יעמוד בפני ברירה לבין לעזוב לבין לעשות מאמץ שהמצב יחזור לקדמותו, הוא ייאלץ להפנות עורף לסגנו, שאני חושב שהוא איש אפל. הסנדק שלו, מנחם בגין לא היה מתגאה בדרך שבה הוא מתנהל".

"אני ראיתי בגלנט אדם שנאמן למדינה שלו ולצבא שלו. אני מצפה ממנו ומקווה ממנו, שהוא יפעל כפי שפעל במרץ", ציין בנוגע לשר הביטחון יואב גלנט והוסיף:  "אם הוא יעמוד בפני מצב דומה אבל עם משמעויות יותר רחבות, הוא יעשה את מה שמצפונו מכתיב לו". עוד האשים את נתניהו: "הוא אדם שאיבד את הכיוון".

יריב לוין איתמר בן גביר הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד