ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"חייהם נגזלו באופן אכזרי"

הותר לפרסום: שי ואביעד ניגרקר נרצחו בפיגוע הירי בחווארה

השניים, אב ובנו תושבי אשדוד, נרצחו בפיגוע שאירע בכפר שמדרום לשכם, בו התרחשו השנה כמה פיגועים | ראש העיר התייחס לבשורה הקשה עם צאת השבת ואמר: "אשדוד כולה אבלה על הירצחם בפיגוע הקשה, בו נגזלו חייהם באופן כל כך אכזרי ונפשע" | המצוד אחר המחבל נמשך

הותר לפרסום: שי ואביעד ניגרקר נרצחו בפיגוע הירי בחווארה
שי ואביעד ניגרקר צילום: באדיבות המצלם

שי ואביעד ניגרקר הי"ד, אב ובנו מאשדוד, הם הנרצחים בפיגוע הקטלני שאירע היום בצהריים בכפר חווארה מדרום לשכם. כך הותר הערב (מוצאי שבת) לפרסום.

במערכת הביטחון בודקים האם נוכחים במוסך, בו יש גם מכון לשטיפת רכב, שיתפו פעולה עם המחבל ועדכנו אותו על הימצאות יהודים בעסק. בעל המוסך נעצר לאחר הפיגוע ונלקח לחקירת השב"כ.

"סיילאס-שי ובנו אביעד, בחייהם ובמותם לא נפרדו", כתב ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי. "אשדוד כולה אבלה הערב על הירצחם במהלך השבת, של תושבי העיר אב ובנו, בפיגוע הירי הקשה בו נגזלו חייהם באופן כל כך אכזרי ונפשע".

עוד בנושא:
•פיגוע ירי בצהרי השבת בחווארה: אב ובנו נרצחו, מצוד אחר המחבל

•מתקרב ויורה מטווח אפס: תיעוד הפיגוע בחווארה

"אנוכי, יחד עם צוותי העיריה, מלווים את בני המשפחה ברגעים קשים אלה, בהם הלב שלנו יחד עם כל עם ישראל כואבים את כאבם הגדול.  אני מחזק את ידי כוחות הביטחון ובטוח כי הם פועלים בכל המרץ ויצליחו להשיג את המרצחים ככתוב בספר תהילים יח' "אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם". תנחומיי הכנים בשמי ובשם כל העיר אשדוד, נבחריה ותושביה למשפחה", הוסיף ראש העיר.

הפיגוע אירע בעת שהשניים - שי סיילאס ניגרקר בן ה-60 ובנו אביעד ניר בן ה-28 - היו בעסק לשטיפת רכבים בכפר, שהיה יעד לפיגועי טרור קטלניים נגד ישראלים במהלך השנה האחרונה.

המחבל, שטרם נתפס, נכנס לעסק כשהוא חמוש באקדח וירה באב ובנו מטווח קצר, ככל הנראה חמישה כדורים. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו בשניים פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותם.

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, הגיע צר לנקודת הפיגוע בחווארה, יחד עם מפקד האוגדה ומפקד חטיבת שומרון, וקיים תחקיר ראשוני לפיגוע. כמו כן, המפקדים ערכו הערכת מצב, במסגרתה הוצגה לרמטכ"ל פריסת הכוחות והחסימות במרחב והמאמצים המודיעיניים לתפיסת המחבל.

הרמטכ"ל אמר כי "מדובר בפיגוע קשה, שנתחקר מה הביא להתממשותו. צה"ל וכוחות הביטחון פועלים כעת בשטח למרדף אחר המחבל, הגנה על הצירים ומניעת טרור"

 

 

 

 

שי ואביעד ניגרקר פיגוע ירי חווארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד