כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
פגש את הנרצחים הי"ד

אבי מאשדוד נמלט מהפיגוע: "שמעתי יריות, שמתי פול גז וברחתי כמו טיל"

נהג הסעות מאשדוד הגיע בשבת בצהריים לתקן בחווארה את המזגן ברכב שלו ונפגש עם שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד הי"ד דקות לפני שנרצחו. הוא משחזר את הרגעים הדרמטיים: "שמתי פול גז וברחתי נגד כיוון התנועה, הרגשתי כאילו המחבלים רודפים גם אחריי"

אבי מאשדוד נמלט מהפיגוע: "שמעתי יריות, שמתי פול גז וברחתי כמו טיל"
זירת הפיגוע בחווארה צילום: Flash90

אבי אלחרר, נהג הסעות מאשדוד, פגש בצהריים (שבת) במוסך לתיקון מזגנים בחווארה את שי סיילאס ניגרקר (60) ובנו אביעד ניר (28), גם הם תושבי אשדוד, דקות לפני שנרצחו בפיגוע הירי. "פתאום שמעתי יריות, שמתי פול גז וברחתי כמו טיל נגד כיוון התנועה. הרגשתי כאילו המחבלים רודפים גם אחריי", שיחזר בשיחה עם ynet.

אבי סיפר כי השניים הגיעו לחווארה כדי לתקן את המזגן ברכבם ומשם המשיכו לשטיפה. "פטפטנו, הוא אמר לי שהוא הולך לשטיפה, אמרתי לו 'יאללה אני אסתכל עליך מעבר לכביש, תסיים עם השטיפה, אני אכנס גם עם האוטו שלי'", סיפר. "הם נכנסו לשטיפה ופתאום אנחנו שומעים קולות ירי, מרימים את העיניים ורואים שזה בשטיפת מכוניות".

"ברחתי להגיע הביתה", סיפר. "נדרתי נדר שרגלי לא תדרוך יותר במקום הזה". לפח עדותו לפני שהגיע לחווארה הוא שוחח עם בעל מוסך מקומי. "הוא אמר לי שרגוע שם, אין צבא, הכול שקט. אמרתי שאם אין בלגן אני בא". אלחרר סיפר כי הוא גם לא ראה נוכחות צבאית במקום.

שי ואביעד ניגרקר הי"ד, אב ובנו מאשדוד, הם הנרצחים בפיגוע הקטלני שאירע היום בצהריים בכפר חווארה מדרום לשכם. כך הותר הערב (מוצאי שבת) לפרסום.

הפיגוע אירע בעת שהשניים היו בעסק לשטיפת רכבים בכפר, שהיה יעד לפיגועי טרור קטלניים נגד ישראלים במהלך השנה האחרונה.

המחבל, שטרם נתפס, נכנס לעסק כשהוא חמוש באקדח וירה בשניים, בני 60 ו-28 מטווח קצר, ככל הנראה חמישה כדורים. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו בשניים פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותם.

 

חווארה פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד