כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
גם לא היו במקום

לא מעשנים ובכל זאת קיבלו קנס על השלכת סיגריה מחלון הרכב

שני אזרחים חטפו קנס בסך 250 ש"ח בגין השלכת סיגריה מחלון הרכב אלא שהשניים אינם מעשנים ולא היו בכלל באותה עיר בתאריך שנרשם בדו"ח. בימים אלה הם מנהלים מאבק משפטי כדי להסביר את הטעות והעוול שנגרם להם

לא מעשנים ובכל זאת קיבלו קנס על השלכת סיגריה מחלון הרכב
אילוסטרציה צילום: unsplash

דור ומיקי חטפו קנס. החטא: השלכת סיגריה מחלון המכונית בראשון לציון. העונש: 250 ש"ח. רק שדור ומיקי לא מעשנים ואין להם שום קשר לראשון לציון. באותו יום שבו נרשם הדו"ח הם היו בטיול משפחתי בנגב עם הרכב המשפחתי השני ואילו המכונית המדוברת המתינה בקיבוץ בצפון שבו הם מתגוררים.

נאמני הניקיון של המשרד להגנת הסביבה מבצעים (בהתנדבות) שליחות חשובה מאוד לשמירה על הארץ שלנו מפני מי שהופכים אותה לפח זבל אחד גדול. הבעייה היא - ואת זה ניתן לראות בדו"ח המצורף - שהם לא מציגים שום ראייה לתלונה. לא תמונה כמו שמצורפת לכל דו"ח תנועה או חנייה, אפילו לא תיאור של הרכב (סוג, צבע) שיחזק ויבסס את העדות.

הדבר היחיד שיש זה מספר הרכב - כלומר כל טעות בספרה אחת בהעתקת המספר תשגר את הקנס אל האנשים הלא נכונים, שכדי להתגונן צריכים להתייצב לפני שופט ולשכנע אותו שהם לא היו במקום ובזמן המדוברים.

מיקי ודור החליטו לא לוותר ויציגו את האמת שלהם בפני השופט. הסיפור הובא בתוכנית 'יהיה בסדר' בגלי צה"ל, שבה התחייבו להמשיך לעקוב אחר ההתפתחות.

דוח תנועה דוח תנועה מפקח סיגריה ראשון לציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד