י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מלכת המכירות

זינוק מטאורי במכירות MG: צפויה לעבור את טסלה באירופה

טסלה כבר אינה מלכת המכירות באירופה. התואר עובר ל-MG שמכירותיה באירופה זינקו בחודש יולי. עיקר מכירותיה של MG מבוססות על 4MG החשמלית

זינוק מטאורי במכירות MG: צפויה לעבור את טסלה באירופה
החשמלית משווקת גם בישראל MG צילום: MG4

טסלה כבר אינה מלכת המכירות הירוקה של אירופה, כך עולה מנתונים אשר מתפרסמים עם סיכום חודש יולי. התואר, כך עולה מן הנתונים עובר ל-MG שמכירותיה באירופה זינקו בחודש יולי.

כך, לפי נתוני פירמת DATAFORCE אשר מתמחה בניתוח של שוק הרכב העולמי הצליחה MG למסור באירופה ביולי לא פחות מ-15,991 מכוניות חדשות שחלקן הגדול חשמליות, בזמן שטסלה הצליחה למסור באירופה ביולי 15,139 מכוניות.

במקרה של MG מדובר בזינוק משמעותי מאוד ביחס ליולי אשתקד, אז מסרה MG 5,798 מכוניות. לפי הנתונים, עיקר מכירותיה של MG מבוססות על 4MG החשמלית ממנה נמסרו בחודש שעבר באירופה 10,193 יחידות.

אולם בעוד ש MG רושמת באירופה עליה נאה בחודש שעבר ונמצאת בדרכה למקום גבוה בטבלאות המכירות של הרכבים הירוקים והחסכוניים, לא כל יצרני הרכב הירוק והנקי נהנו מהצלחה דומה והאירופים, כך ניכר מהנתונים, לא ממהרים לאמץ את החשמליות הסיניות.

כך, לפי הנתונים בחודש שעבר מסרה BYD בשוק האירופאי כולו רק 717 מכוניות. ניאו שהשבוע נודע שצפויה להגיע לישראל מסרה 92 מכוניות בלבד  ואילו מקסוס שהמכוניות שלה משווקות גם הן בארץ הצליחה למסור באירופה בחודש שעבר רק 45 מכוניות.

 

 

טסלה אירופה MG

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד