כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
על רקע אנטישמי

עוד תקיפה בברלין: יהודי הותקף פיזית ומילולית בשבת

שבועיים לאחר תקיפת ישראלי, אדם בן 37 הותקף פיזית מילולית בברלין בצורה אנטישמית בידי אדם אחר ביום שבת. התוקף היכה את קרבנו בצווארו

עוד תקיפה בברלין: יהודי הותקף פיזית ומילולית בשבת
משטרת גרמניה: אילוסטרציה צילום: משטרת גרמניה

עוד תקיפה על רקע אנטישמי בברלין שבועיים לאחר תקיפת הצעיר הישראלי יונתן ישראלי, על פי דיווחי משטרת ברלין, אדם בן 37 הותקף פיזית ומילולית בצורה אנטישמית בידי אדם אחר בברלין בשבת.

התוקף היכה את קרבנו בצווארו באגרופו, כך מסרה המשטרה היום. העבריין לכאורה, בן 61, נעצר לזמן קצר. בדיקת שנעשתה מצאה אלכוהול בדמו. החשד הנחקר נגדו: תקיפה על רקע אנטישמי. דב גיל-הר מדווח ב'כאן חדשות' כי טרם פורסם אם נמצאו חשודים בתקיפת הצעיר הישראלי לפני שבועיים.

כזכור לפני שבועיים תייר ישראלי בן 18 הוכה בברלין, כאשר על פי הדיווחים המשטרה המקומית חוקרת את הפיגוע כחשד בפשע אנטישמי. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הצעיר בן ה-18 צעד בשכונת קרויצברג בבירה הגרמנית, כאשר מכונית עם שלושה חשודים עצרה לידו בזמן שדיבר בפלאפון בעברית כשלצידו צעירה ישראלית נוספת שלא הותקפה.

אחד הנוסעים אמר לישראלי משהו בגרמנית שהוא לא הבין. לאחר מכן החלו השלושה לתקוף אותו, אחד מהם תקף אותו כשהוא היה על הקרקע, כל שלושת החשודים בעטו בקורבן שלהם וחזרו לרכב ונמלטו מהמקום.

משטרת גרמניה ברלין גרמניה אנטישמיות בגרמניה תקיפה אנטישמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד