ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
כמה תשלמו?

התפרסמה טבלת שכר הלימוד למעונות בשנת הלימודים הקרובה

למרות הבטחת הבחירות של ראש הממשלה נתניהו להתניע את תכנית חינוך ''חינם'' מגיל 0 עד 3, היום מתפרסמת טבלת שכר הלימוד למעונות ומתברר שהחינוך כלל לא בחינם | הטבלה המלאה

התפרסמה טבלת שכר הלימוד למעונות בשנת הלימודים הקרובה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: משה שי, פלאש 90

כשבוע לפני פתיחת שנת הלימודים, מפרסם היום (ראשון) משרד העבודה את טבלת שכר לימוד למעונות יום בשנת הלימודים הקרובה. מהטבלה עולה כי משפחה בה שני ההורים מרווחים יחד סכום שאם נחלק אותו במספר הנפשות בבית, התוצאה תראה מעל 5300 שקלים ברוטו לנפש - לא יזכו בסבסוד.

הטבלה המלאה

 

כזכור, לפני מספר חודשים, בצל החשש מהתייקרות מעונות היום, שר האוצר סמוטריץ' הודיע כי הממשלה תאריך את סבסוד הצהרונים וכי "מעונות היום לא יתייקרו להורים בשקל אחד. חייבים לחתום על צו ההתייקרות אבל בשום פנים ואופן זה לא ייפול על ההורים - אנחנו נספוג את זה".

בנוגע להבטחה בתקופת הבחירות לחינוך חינם בגילאי שנתיים עד שלוש, לעומת ההודעה שלו שמדברת על הוזלה אמר סמוטריץ' כי "גם ראש הממשלה אמר שהמימוש של המהלך הזה יהיה בשלבים, אין יכולת יישום מיום ראשון. מצד אחד לא רוצים לפגוע בהיצע, ולא רוצים לפגוע באיכות. סיכמנו באופן עקרוני שהולכים ליישום מדורג. מטפלים בגילאי שנתיים עד שלוש. דיברנו על מודל עקרוני שיהיה דומה לשלוש עד שש. גם שם הסבסוד הוא עד הצהריים ולכן אני נזהר להגיד את המילה חינם".

גנים מעונות מעונות יום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד