ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
חותר לניצחון בכל מחיר

דיווח: ביידן מפחית את המתיחות עם איראן במטרה לנצח בבחירות

במטרה לנצח בבחירות, הנשיא ביידן מפחית את המתיחות עם איראן. הנשיא פתח בקמפיין להפחתת המתיחות עם איראן, ופועל שאיראן תפסיק לשלוח מל"טים לרוסיה

דיווח: ביידן מפחית את המתיחות עם איראן במטרה לנצח בבחירות
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

ה'דיילי טלגרף' מדווח כי במטרה לנצח בבחירות, הנשיא ביידן מבקש להפחית את המתיחות עם איראן בקמפיין שלו לבחירות הקרובות. הנשיא פתח בקמפיין להפחתת המתיחות עם הרפובליקה האסלאמית של איראן, ופועל שאיראן תפסיק לשלוח מל"טים לרוסיה.

הלובינג של ממשל ביידן עם הרפובליקה האסלאמית של איראן היא חלק מהסכם לא רשמי הכולל גם הפחתת המתיחות של ישראל עם איראן ושלוחותיה.

ה'טלגרף' ציין כי כל הפחתה משמעותית במתיחות בין איראן לארה"ב עלולה להוביל למצב רגוע יותר בגבולות הצפון של ישראל, היכן שחיזבאללה נמצא בקרבת מקום.

על פי הדיווח, ממשל ביידן גם מחפש פשרות עם איראן בנושא העשרה גרעינית ועשוי להפסיק להטיל סנקציות חדשות נגד הרפובליקה האסלאמית.

ב-25 באוגוסט, דיווח ה'פייננשל טיימס' כי הבית הלבן מפעיל לחץ על הרפובליקה האסלאמית להפסיק מכירת מל"טים וכן חלקי חילוף שלהם לרוסיה, והוסיף כי בקשה זו היא חלק של הדיונים.

גם המשא ומתן על חילופי שבויים בין שתי המדינות קרוב לשלב היישום, לפי רויטרס, הרפובליקה האסלאמית של איראן אפשרה לחמישה אזרחים אמריקאים שנעצרו באיראן להיות במעצר בית לקראת שחרור סופי.

הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024 ביידן איראן סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד