כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התושבים מתכוננים

עכבישים ענקיים עומדים לפלוש לבתים בבריטניה

עכבישים ענקיים עומדים לפלוש לבתים בבריטניה בעוד מספר שבועות. מומחים נתנו טיפים להרחקתם. עכבישים בדרך כלל מגיעים לבתים בספטמבר, ומדאיגים את אלה החוששים מהיצורים בעלי שמונה הרגליים

עכבישים ענקיים עומדים לפלוש לבתים בבריטניה
קורי עכביש צילום: Pixabay

עכבישים אמורים לפלוש לבתים בבריטניה תוך פחות מחודש, והבריטים מתכוננים לנסות למנוע מהם להיכנס פנימה. העכבישים בעלי שמונה הרגליים נצפים בקביעות בחודש ספטמבר בבריטניה על הקירות.

על פי דיווחים בבריטניה, אם אתה מזהה עכביש בתנועה בבית, זה כמעט בוודאות זכר, כי נקבות נוטות להישאר במקום אחד ולא ממש לזוז.

העכבישים הזכרים יוצאים ממקומות המסתור המוגנים שלהם בתוך קירות, מרתפים וארונות אפלים, ואילו הנקבות מסתתרות במקום אחד.

לאחר שחודש אוגוסט היה גשום בצורה יוצאת דופן, אנשים ברחבי המדינה כבר רואים עכבישים במספר הולך וגדל בתוך בתיהם, כך דיווחו משפחות ביורקשייר.

מיליוני אנשים בבריטניה מפחדים מעכבישים, ומחפשים נואשות דרך להרחיק אותם.

בבריטניה מרגיעים את האנשים, והמומחים נותנים עצות: "עכבישי בית ענקיים יכולים לנשוך, אבל לא סביר שהם אי פעם יתקרבו אליכם מספיק כדי לעשות זאת, כי הם לא אוהבים בני אדם ויעשו כל שביכולתם כדי להתרחק מכם. אתם צריכים להימנע מהרג עכבישים, עם זאת. הם מועילים ביותר לבית, לוכדים ומנקים זבובים, נמלים ומזיקים אחרים מהשתלטות על הבית שלכם".

הדרכים הטובות ביותר להרחיק עכבישים:
לבנדר, נענע ואקליפטוס וגם ציטרונלה: עכבישים לא אוהבים ריחות חזקים כמו אלה של לבנדר, כל שעליכם לעשות הוא לחתוך חלק ולפזר אותו בנקודות עכביש מרכזיות כמו אדני חלונות, וליד דלתות.
מנטה: אתם יכולים פשוט לקנות נענע טרייה במחיר נמוך ולפזר אותה לאורך אדני החלונות ובפינות חשוכות של לוחות, היכן שעכבישים עשויים לארוב.
לימון/ציטרונלה: אתם יכולים לקנות תרסיסים העשויים ממרכיבים אלה תמורת כמה לירות.

הסרת קורים: אם תסירו את הרשת לעתים קרובות, עכבישים יבינו שזה מקום רע להסתובב ובסופו של דבר הם ימשיכו הלאה ויחיו במקום אחר.
גיר: עכבישים טועמים ברגליהם, והם לא אוהבים את טעם הגיר. ציור קו גיר מסביב למיטה שלך, לאורך מסגרות חלונות וליד פתחי דלתות יצור אזור ללא עכביש שהם לא ירצו לחצות.
עכביש עכבישים בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד