ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"תופסים את החבל משני קצותיו"

בכיר בקואליציה מאשים: "החרדים תפסו את לוין שעיר לעזאזל"

ברקע הכוונה לעסוק במושב החורף בנושא הגיוס, בכיר בקואליציה תקף בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את ראשי המפלגות החרדיות לאחר שבימים האחרונים נשמעו מכיוונם הסתייגויות על המשך חקיקת הרפורמה המשפטית. הבכיר האשים: "החרדים תפסו את יריב לוין שעיר לעזאזל"

בכיר בקואליציה מאשים: "החרדים תפסו את לוין שעיר לעזאזל"
יריב לוין צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בכיר בקואליציה תקף בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את ראשי המפלגות החרדיות לאחר שבימים האחרונים נשמעו הסתייגויות על המשך חקיקת הרפורמה המשפטית ואמר: "החרדים תפסו את לוין שעיר לעזאזל".

הבכיר אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "מתוך רצון להעביר את חוק הגיוס, החרדים תפסו את יריב לוין כשעיר לעזאזל. החרדים יודעים כי ימי העברת חוק הגיוס יהיו מלווים בהסתה מטורפת נגד המגזר ולכן החליטו להפיל זאת על ראשו של השר יריב לוין".

הבכיר הוסיף: "המגוחך הוא שהם רוצים לתפוס את החבל משני קצותיו, גם לטעון שהם לא בעד הרפורמה וגם לדרוש אך לפני שעות בודדות את פסקת ההתגברות".

בתוך כך, בכיר ביהדות התורה יצא להגנת יריב לוין בשיחה עם 'בחדרי חרדים' ואמר: "הציבור החרדי הוביל עשרות שנים את העמדה שצריך תיקון במערכת המשפט. צריכים להיות אסירי תודה ללוין שלקח את הנושא וחטף בעבורנו את האש. הממשלה הוקמה על בסיס ההתחייבות לתיקון מערכת המשפט".

אמש נועדו ראשי הקואליציה לדיון שעסק בעיקרו סביב חוק הגיוס. במהלך הדיון המשיכו החרדים להתעקש על חוק גיוס שיהיה חסין מביקורת שיפוטית. 

מנגד, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין מתעקשים כבר מספר שבועות לחוקק את חוק הגיוס לבדו, ולחוקק פסקת התגברות רק במידה ובג"ץ יתערב בחוק.

בתום הדיון נקבע למעט מלדבר בנושא.

 

יריב לוין הרפורמה המשפטית חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד