כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נקלע לעימות

שוחרר הצעיר החרדי שהניף את "דגל משיח" במצרים

כוחות הביטחון המצרים שיחררו הלילה את הישראלי בן ה-18 שנעצר אתמול בסיני, לאחר שנקלע לעימות פיזי עם תושב מקומי. העימות החל לאחר שהצעיר הניף את "דגל משיח" ויצר מהומה במתחם שבו שהה בנואיבה - סיני שבמצרים

כוחות הביטחון המצרים שיחררו הלילה את נהוראי יצחק תמסית, ישראלי בן 18 שנעצר אתמול בסיני, לאחר שנקלע לעימות פיזי עם תושב מקומי. העימות החל לאחר שהצעיר הניף את "דגל משיח" ויצר מהומה במתחם שבו שהה בנואיבה.

עורכת הדין שירן אלמדו שייצגה את הצעיר מסרה לחדשות 12: "זה היה יכול להיות מתיש וארוך אילולא הפעילות הנמרצת של הקונסול במצרים ושל שר החוץ אלי כהן. אני שמחה שכך זה הסתיים, מרשי כבר עבר את הגבול והוא בעיר אילת".

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', על פי עדויות של חבריו, בצאת השבת האחרונה רצו כל הישראלים לעשות תמונה קבוצתית של מעל מאה מטיילים ישראלים, הבחור החב"דניק רצה להחזיק דגל של חב"ד אך בעל המקום לא הרשה, לטענת חבריו של הבחור הוא בא להחזיר את הדגל לשקית, אך אחד מצוות העובדים של המקום הגיע בלהט וכעס על הבחור ודחף אותו לעיני כולם, כתגובה הישראלי דחף אותו בחזרה וביקש שיניח לו.

לטענת חבריו, המצרי המשיך לתקוף אותו למרות ניסיון ההפרדה מצד הישראלים. צוות המקום החליט לחסום בגופו את היציאה ובמקום התפתחה קטטה, לטענת הישראלים בעל המקום כיבה את הווייפי ולא נתן האפשרות לדווח על המקרה, והישראלי נעצר.

למזלם היו ביניהם ישראלים שרכשו כרטיס סים מצרי ובכך ניתנה להם האפשרות לדווח למשפחות בארץ על המקרה בניסיון להגיע לקונסוליה והשגרירות הישראלית במצרים.

מצרים חב"ד סיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד