כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הפוליטיקאים מגיבים לפיגוע

בן גביר דורש לכנס את הקבינט לדיון דחוף

במערכת הביטחון הגיבו לפיגוע הירי הרצחני בדרום הר חברון. לפיד: "מחבלים נתעבים רצחו בדם קר אישה ופצעו קשה אדם נוסף". חה"כ יצחק קרויזר: "דורשים נקמה! דם יהודי אינו הפקר!"

במערכת הפוליטית הגיבו היום (שני) לפיגוע הרצחני בדרום הר חברון במהלכו נרצחה אשה ונפצע באורח קשה גבר נוסף.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה לרה"מ בנימין נתניהו בדרישה לכנס את הקבינט בעקבות הפיגוע היום והתגברות אירועי הטרור בתקופה האחרונה. בן גביר צפי לדרוש הטלת כתרים על ערים פלסטיניות, סיכולים ממוקדים ושלילה גורפת של היתרי העבודה. לטענתו, התנהלות שר הביטחון גלנט רכה מדי.

שרת ההתיישבות אורית סטרוק קראה בתגובה לפיגוע להחזיר את המחסומים: "עוד פיגוע דמים שהתאפשר רק בגלל היעדר החלטה מתבקשת: כבישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול ירוק לטרור". השרה העבירה מסר לשר הביטחון גלנט ואמרה: "ההחלטה בידיך, קבל אותה לפני הפיגוע הבא".

בכירים בליכוד תקפו בתגובה: "הם (בן גביר וסטרוק) רוצים מבצע צבאי עם 150 חיילים הרוגים ביהודה ושומרון. מדובר בקיצוניים חסרי אחריות ללא שום הבנה ביטחונית שמתנהגים כמו ילדים שלא יודעים לדחות סיפוקים. הקיצוניים בממשלה רוכבים על הדם של הנרצחים בשביל פוליטיקה זולה".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב: "פיגוע קטלני בדרום הר חברון, מחבלים נתעבים רצחו בדם קר אישה ופצעו קשה אדם נוסף. אני שולח ניחומים למשפחה על האובדן הקשה ומתפלל עם כל עם ישראל לרפואת הפצוע. כוחות הבטחון לא ירפו מהרוצחים, מרדף ועוד מרדף עד שישיגו אותם. מול הטרור נדרשת יד קשה ונחושה".

חה"כ יצחק קרויזר כתב: "דורשים נקמה! דם יהודי אינו הפקר!".

 

פיגוע ירי דרום הר חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד