כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"אין קשר לבן גביר"

בצל המצב: ישיבת הקבינט המדיני - ביטחוני הוקדמה

ראש הממשלה נתניהו החליט להקדים את ישיבת הקבינט ליום רביעי בשעה 10:00 בבוקר. גורם מדיני: "אין שום קשר לדרישת בן גביר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להקדים את ישיבת הקבינט המדיני ביטחוני ליום רביעי בשעה 10:00 בבוקר. זאת ברקע הפיגועים האחרונים ביהודה ושומרון במהלכם נרצחו שלושה יהודים.

מלכתחילה הקבינט היה אמור להתכנס בעוד כשלושה שבועות אך הוא נקבע ליום ראשון בשבוע הבא וכעת הוקדם עוד בגלל המצב הביטחוני. גורם מדיני מסר מוקדם יותר: "אין שום קשר לדרישת בן גביר".

כזכור, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה מוקדם יותר היום לרה"מ בנימין נתניהו בדרישה לכנס את הקבינט בעקבות הפיגוע היום והתגברות אירועי הטרור בתקופה האחרונה. בן גביר צפי לדרוש הטלת כתרים על ערים פלסטיניות, סיכולים ממוקדים ושלילה גורפת של היתרי העבודה. לטענתו, התנהלות שר הביטחון גלנט רכה מדי.

שרת ההתיישבות אורית סטרוק קראה בתגובה לפיגוע להחזיר את המחסומים: "עוד פיגוע דמים שהתאפשר רק בגלל היעדר החלטה מתבקשת: כבישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול ירוק לטרור". השרה העבירה מסר לשר הביטחון גלנט ואמרה: "ההחלטה בידיך, קבל אותה לפני הפיגוע הבא".

בכירים בליכוד תקפו בתגובה: "הם (בן גביר וסטרוק) רוצים מבצע צבאי עם 150 חיילים הרוגים ביהודה ושומרון. מדובר בקיצוניים חסרי אחריות ללא שום הבנה ביטחונית שמתנהגים כמו ילדים שלא יודעים לדחות סיפוקים. הקיצוניים בממשלה רוכבים על הדם של הנרצחים בשביל פוליטיקה זולה".

הקבינט הביטחוני בנימין נתניהו איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד