כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בזירת הפיגוע

נתניהו: "אנחנו בעיצומה של מתקפת טרור שמוכוונת ע"י איראן וגרורותיה"

ראש הממשלה נתניהו נשא הצהרה יחד עם שר הביטחון גלנט בזירת הפיגוע בדרום הר חברון. נתניהו: "אנחנו בעיצומה של מתקפת טרור שמעודדת וממומנת על ידי איראן". גלנט: "נעשה מספר פעולות, שיחזירו את הביטחון לאזרחי ישראל - כל האופציות על השולחן" • ההצהרה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט מסרו הערב (שני) הצהרה לתקשורת בזירת הפיגוע בדרום הר חברון בו התרחש הבוקר (שני) הפיגוע בו נרצחה בת שבע ניגרי הי"ד.

נתניהו אמר: "אנחנו נמצאים בעיצומה של מתקפת טרור. היא מעודדת ומוכוונת ע״י איראן וגרורותיה". ראש הממשלה הוסיף: "אני נותן גיבוי מלא למפקדים שעושים לילות כימים כדי להגן על המתיישבים ועל כולנו. כולנו חייבים לגבות אותם".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "אנו פועלים מסביב לשעון כדי להשיג את המרצחים ואת אלה שמנסים לרצוח את אזרחי ישראל. נשיג גם את המחבלים שביצעו את הפיגוע היום, אבל צריך להבין שחלק מגל הטרור הזה בא מהכוונה חיצונית".

שר הביטחון יואב גלנט אמר בזירה: "השינוי המשמעותי ביותר בשטח קשור למימון ולהכוונה האיראנית. איראן מחפשת כל דרך כדי לפגוע באזרחי ישראל. אנחנו נעשה מספר פעולות, שיחזירו את הביטחון לאזרחי ישראל - כל האופציות על השולחן".

בתוך כך, מוקדם יותר היום הסתיימה פגישת העדכון הביטחוני שנתן ראש הממשלה בנימין נתניהו ביחד עם מזכירו הצבאי האלוף אבי גיל לראש האופוזיציה יאיר לפיד.

הפגישה התקיימה במשרד ראש הממשלה בירושלים וארכה כ-50 דקות.

הצהרה לתקשורת ראש הממשלה בנימין נתניהו יואב גלנט פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד