י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בממשלת הימין

ראשי הרשויות ביו"ש יעלו לירושלים: "דורשים שינוי בתפיסה הבטחונית"

בעקבות התגברות הטרור ראשי הרשויות ביו"ש עולים למחאה מול משרד ראש הממשלה בירושלים. ישראל גנץ: "התרענו שתפיסה הבטחונית לא מתאימה". יוסי דגן: "הממשלה חייבת לשנות דיסקט ולצאת מהקיפאון"

על רקע התגברות הטרור ביו"ש ובעקבות הפיגוע הקשה היום בהר חברון, ראשי הרשויות ביו"ש יקיימו מחר (שלישי) מחאה מול משרד ראש הממשלה בירושלים.

בהודעה מטעם ראשי הרשויות נכתב: "המצב בלתי נסבל. אנחנו דורשים לשנות את התפיסה הבטחונית. העלייה המתמשכת באירועי הטרור הרצחניים מראים כי התפיסה הנוכחית כשלה ויש לשנותה ומהר".

בין ראשי הרשויות שיגיעו למחאה: ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן וראש המועצה האזורית הר חברון יוחאי דמרי וראשי מועצות נוספים.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ אמר: "ככה אי אפשר להמשיך. דם יהודי נשפך והטרור הרצחני גובה מאיתנו מחיר נורא ואיום. התרענו והזהרנו כי תפיסת הבטחון הנוכחית לא עוצרת את פיגועי הטרור. התפיסה לפיה רודפים אחרי המחבל הבודד פשוט כשלה. אנחנו דורשים בטחון. דורשים שתושבים שלנו יוכלו לחיות כאן בשלום. זה מינימום שצה"ל והממשלה חייבים לספק לאזרחים".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר: "עוד יום נורא להתיישבות ולמדינת ישראל כולה. פיגוע רודף פיגוע, עוד הלוויות, עוד יתומים, נורא. אני שולח תנחומים למשפחות והחלמה מהירה לפצועים. לא נוכל לקבל את המצב הזה, לתושבי יו"ש כמו לשאר תושבי המדינה מגיע ביטחון - לא שתקנו בעניין לממשלות בעבר, ולא נשתוק לממשלה הזאת. הממשלה חייבת לשנות דיסקט, לצאת מהקיפאון, ולצאת למבצע צבאי רחב, ממושך ויסודי ולגדוע את הטרור. מה שלא עבד עד היום לא יעבוד מחר, ומה שעבד בעבר יעבוד גם היום - לא נשתוק בעניין, ונילחם כדי למנוע את הרצח הבא. העם דורש מהממשלה להפוך את השולחן״.

מחאת ראשי הרשויות תתקיים מול לשכת ראש הממשלה בשעה 10:00, ראשי הרשויות יקיימו במקום - מסיבת עיתונאים משותפת.

 

יהודה ושומרון מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד