י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התגלמות הכוח וההתמדה

נדיר: ראש העיר ניו יורק ביקר את הרבי ממאה שערים בבית החולים

ראש העיר ניו יורק אריק אדמס שהגיע לביקור שלישי בישראל הגיע באורח מפתיע לביקור בחדרו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק המאושפז בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים עקב בעיות בכליות. 'בחדרי' עם הסיבה לפגישה ומי ארגן אותה. היום ייפגש עם נתניהו וראשי המחאה 

ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, שהגיע לביקור בזק בישראל הגיע לביקור מפתיע אצל האדמו"ר מתולדות אברהם יצחיק המאושפז בימים אלו בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים עקב בעיות בכליות. 

מדובר בביקור נדיר שבו הרבי מקבל את ראש העיר בחדרו על מיטת חוליו ואף מתפרסמת תמונה מהמפגש הבלתי שגרתי. 

ראש העיר הגיע מלווה בעסקן יואלי אייזדורפר מבורו פארק שהגיע עם אדמס לביקור בישראל. מי שיזם את הביקור הוא העסקן אפרים פינק חסיד תולדות אברהם יצחק המקורב לראש העיר ניו יורק. 

במהלך הביקור שוחחו ראש העיר והאדמו"ר על העזרה ליהודים בארה"ב בנושא החינוך, והרבי שיבח אותו על כך.

ראש העיר אף דיבר עם ראשי הנהלת בית החולים ששהו אף הם בפגישה וביקש שיתמסרו ויטפלו באדמו"ר במסירות למען המשך ובריאותו האיתנה. 

לאחר מכן צייץ ראש העיר בטוויטר עם תמונה מהמפגש וכתב: "הרבי הוא התגלמות הכוח וההתמדה. אמונתו וחוכמתו בלתי ניתנות לעצירה. תבריא במהרה, ידידי", כתב אדמס.

במהלך הביקור נפגש אדמס עם ראש העיר ירושלים משה ליאון וסייר בשוק מחנה יהודה, היום וצפוי להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וכן עם ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית.

בראיון לערוץ 7 סיפר אדמס: "זו הפעם השלישית שאני בישראל. הגעתי פעמיים כנשיא רובע ברוקלין וכעת אני מבקר כאן במעמד של ראש עיר. אני יכול לומר שלאורך כל השנים ייצגתי את אחת הקהילות היהודיות הגדולות מחוץ לישראל".

"תמיד אמרתי שברוקלין וניו יורק הן תל אביב של אמריקה", לביקור שלי יש מבחינתי משמעות רבה, גם מבחינה אמונית ודתית, ואני מתכוון לנסות ולהספיק כמה שיותר בשלושת הימים הבאים", סיכם אדמס.

תולדות אברהם יצחק אדמס אריק אדאמס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד