ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ריקוד היתומים, והכנה לראש השנה

חתונת ענק: המשפיע רבי מיילך חיתן בן והחסידים רקדו עד לפנות בוקר

המשפיע הנודע הגאון הצדיק רבי מיילך בידרמן חיתן את בנו עם בת למשפחת האדמו"ר מויז'ניץ זצ"ל. 'בחדרי חרדים' מביא תיעוד מסכם של השמחה שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה בהשתתפות עשרות אורחים מחו"ל ורבי מיילך אחד שחיזק את האלפים לקראת ראש השנה

אלפים השתתפו אתמול (שני) בשמחת החתונה הגדולה לבנו של המשפיע הנודע ביותר הגאון הצדיק רבי אברהם אלימלך בידרמן. ר' מיילך חיתן את בנו יצחק איזייק עם נכדת הגאון רבי מנחם ארנסטר ראש ישיבת ויז'ניץ ונכדת הגר"ש לוריא הדומ"ץ של ויז'ניץ באנטוורפן.

החופה התקיימה ברחבת בית המדרש הגדול של ויז'ניץ כשהרבי מויז'ניץ מסדר קידושין ומבקש מהציבור להתפלל עבור הרבי מתולדות אברהם יצחק ועבור, נכדתו שעדיין במצב קשה וצריכה רחמי שמים מרובים. גם המשפיע רבי מיילך עורר את הציבור ואמר פרק תהילים, להתפלל לרפואתה של מרת אלטע עטיל בת בלומא גיטל, שהיא אחיינית של רבי מיילך, בת אחיו הרה"צ רבי נחמן בידרמן.

רגעים מרגשים נרשמו בשמחה כשר' מיילך רקד עם יתומים על הבמה כשהוא חובש לאחד הילדים ממשפחת שלזינגר בבית שמש את השטריימל לראשו וכל הקהל שר 'צהלי ורוני יושבת ציון'.

במעמד ה'מצווה טאנץ' נשא ר' מיילך דברים בעניין ההכנה לראש השנה וימים נוראים, כשהוא משלב בדבריו סיפורי אמונה. 

כידוע, אלפים מכל גווני היהדות החרדית לא מתחילים שבת בלי להקשיב לדרשותיו. ר' מיילך מחולל מהפכה של ממש בכל הנוגע לתפיסת האמונה, ההשגחה הפרטית וכבוד הבריות בהנהגות שבין אדם לחברו. סדר יומו ולילותיו גדושים בשיעורים ודרשות שהוא מוסר בכל רחבי הארץ ובביקורים שהוא עורך אצל חולים ומרי נפש בבתי חולים.

אתמול, כאמור עד השעות הקטנות של הלילה אלפים חגגו בשמחת נישואי בנו, עשרות אורחים מרחבי העולם הגיעו במיוחד להשתתף בשמחה, כשלראשונה בויז'ניץ נבנתה עוד במה בשולחן המזרח לר' מיילך שיוכל לרקוד. 

 

 

המשפיע רבי אלימלך בידרמן רבי מיילך בידרמן חסידות ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד