ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אחרי ארבעה חודשים

כתב אישום נגד פעיל המחאה שתקף את כתבת ערוץ 14

כתב אישום יוגש נגד פעיל המחאה שתקף לפני כארבעה חודשים את כתבת ערוץ 14 שיראל ללום נהיר. בכתב האישום נכתב: "הנאשם תקף את המתלוננת בכוונה להפחידה או להקניטה"

כתב אישום נגד פעיל המחאה שתקף את כתבת ערוץ 14
מחאה נגד הרפורמה המשפטית צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

היום (שלישי) הוגש כתב אישום נגד פעיל המחאה נגד הרפורמה איציק מדינה, בעוון תקיפה וגרימת חבלה של ממש לכתבת ערוץ 14, שיראל ללום נהיר, לפני כארבעה חודשים. כך פורסם ב"ישראל היום".

בכתב האישום נכתב בין היתר: "הנאשם התקרב לעבר המתלוננת בעודו אוחז בידו מגביר קול (מגפון), הצמידו לאוזנה הימנית של המתלוננת והשמיע קולות של סירנה בעוצמה גבוהה. בתגובה, הרחיקה המתלוננת את המגפון מאוזנה באמצעות ידה, ואילו הנאשם דחף את המתלוננת באמצעות ידיו והמתלוננת נהדפה לצד".

עוד נכתב: "במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם את המתלוננת בלא הסכמתה ושלא כדין וגם לה לחבלה של ממש. במעשיו איים הנאשם על המתלוננת בהתנהגות, בפגיעה שלא כדין בגופה ובחירותה, זאת עשה בכוונה להפחידה או להקניטה".

נזכיר כי בפוסט שפרסמה לאחר התקיפה הודיעה הכתבת כי תגיש תלונה במשטרה, וביקשה את עזרת הציבור במציאת התוקף שלה. "שום סיבה שאישה בהריון לא תוכל לעשות את עבודתה, אני אכן אזהר יותר מעתה והלאה אבל מבאס שזה השיח", כתבה.

ערוץ 14 תקיפה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד