כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ההתנקשות במנכ"ל העירייה

שב"כ במצוד אחר הרוצחים; נתניהו: "חציית קו אדום"

ראש הממשלה אמר כי "חיסלנו את הפשיעה המאורגנת בחברה היהודית בישראל, אנחנו נחסל את הפשיעה המאורגנת בחברה הערבית" | שב"כ מעורב בחקירה ומשתתף במצוד אחר המתנקשים

ראש ממשלה בנימין נתניהו התתייחס אחר הצהריים (שלישי) לרצח מנכ"ל עיריית טירה, ד"ר קשוע עבד אלרחמן. "זה חציית קו אדום", אמר נתניהו. בתוך כך, השב"כ הצטרף היום למצוד אחר המתנקשים.

"הרצח של מנכ"ל עיריית טירה זה חציית קו אדום", אמר ראש הממשלה בסרטון שפרסם. "הרציחות האלה, ארגוני הפשע, הפרוטקשן, להשתלט על עיריות, זה דבר שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו"

"אנחנו נפעיל את כל האמצעים - כולל השב"כ, כולל המשטרה, כל האמצעים, כדי לנצח את הפשיעה הזאת. חיסלנו את הפשיעה המאורגנת בחברה היהודית בישראל, אנחנו נחסל את הפשיעה המאורגנת בחברה הערבית בישראל. כל אזרחי ישראל חייבים לחיות בביטחון ולא תחת צל של איום הטרור הפנימי", הוסיף נתניהו.

מנכ"ל עיריית טירה שבמשולש, ד"ר קשוע עבד אלרחמן​, נרצח אתמול (שני) ביריות סמוך לתחנת המשטרה בעיר. באירוע נפגעו שני בני אדם נוספים באורח בינוני וקל, אחד מהם חבר מועצת העיר. אלרחמן​ נפצע באורח אנוש ובבית החולים נקבע מותו.

השלושה הגיעו ברכבם, כשהם פצועים מירי, לתחנת המשטרה בעיר. "שוטרי תחנת טירה פתחו בחקירה וסריקות מבצעיות, עם קבלת דיווח בדבר אירוע ירי בעיר, בעקבותיו שלושה גברים הגיעו פצועים אל יומן התחנה ברכבם ופונו אל המרכז הרפואי מאיר בכ"ס", מסרה אתמול המשטרה.

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, קיים הערכת מצב מיוחדת בה סקרו בפניו שוטרי מערך המודיעין והחקירות את הממצאים בשטח וכן פעולות חקירה נדרשות בהמשך והדגיש בסיומה כי "החקירה מוצבת בראש סדר העדיפות המחוזי נוכח חומרת האירוע, בו נרצח בעל תפקיד ציבורי במוסד שלטוני ולפיכך הנחה את הימ"ר לנהל את החקירה, לצד העצמת הפריסה המבצעית בעיר למען שלום הציבור".

 

 

 

רצח טירה ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד