כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
רצח רודף רצח

גל אלימות בלתי פוסק: ארבעה בני אדם נרצחו באירוע ירי בצפון

האלימות בחברה הערבית אינה פוסקת. הערב נורו למוות ארבעה בני אדם ביישוב אבו סנאן שבגליל המערבי. אחד מהם התמודד לראשות המועצה המקומית. המשטרה פתחה בחקירה | אמש נרצח ביריות מנכ"ל עיריית טירה ונפצעו שני חברי מועצה נוספים | עד כה לא נעצרו חשודים

ארבעה בני אדם נרצחו באירוע ירי שאירע הערב (שלישי) במועצה האזורית אבו סנאן שבגליל המערבי. הארבעה נורו מטווח אפס ע"י מתנקש שנמלט מהמקום. כוחות גדולים של משטרה פתחו במצוד אחר היורה.

אחד הנרצחים הוא אחד הוא גאזי סעב, שהתמודד בבחירות לראשות המקומית. זאת, יממה לאחר רצח מנכ"ל עיריית טירה, ד"ר קשוע עבד אלרחמן.

הדיווח למד"א התקבל מעט אחרי השעה 19:20, אז נמסר למרחב אשר, על 4 פצועים באירוע אלימות באבו סנאן. חובשים ופראמדיקים של הארגון העניקו במקום טיפול רפואי ל-4 פצועים קשה מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות. כעבור דקות, חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותם של הארבעה, כבני 30-50, שסבלו מפצעי ירי בגופם.

בזירת הרצח התפתחו מהומות וכוחות המשטרה ומד"א דיווחו כי הותקפו ע"י מקומיים.

פראמדיקים של מד"א רועי וישניה שבתאי ואילן לוין סיפרו: "מדובר באירוע קשה. במקום הייתה המולה רבה, 4 הפצועים בגילאי 30 עד 50 שכבו בשטח חקלאי כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

בעקבות הרצח באבו סנאן, עמותת יוזמות אברהם מעדכנת כי 156 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 147 אזרחים, 9 שאינם אזרחים, כאשר בתקופה המקבילה אשתקד היו 68 קורבנות.

138 מהקורבנות נורו למוות, 79 מהקורבנות היו בני פחות מ-30, מתוכם 8 נשים, 1 נפצע בשנת 2022 ומת השנה ו-1 נורה מירי שוטרים.

אירוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד