ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
דמעות תנין

האסיר שברח מהכלא בעתירה חצופה מאין כמותה

לפני שנתיים הצליח לברוח מהכלא המחבל איהם כמאמג'י, מאז הוא כלוא בכלא שקמה | כעת הוא מבקש כי יאשרו לו מחדש את המשחק 'סוני פלייסטיישן 2', כפי שהיה עד עתה

האסיר שברח מהכלא בעתירה חצופה מאין כמותה
בית כלא צילום: freepik

 איהם כמאמג'י, האסיר הבטחוני שהצליח להימלט מכלא גלבוע לפני כשנתיים, הגיש עתירה לבית המשפט כנגד החלטת שב"ס לשלול ממנו את השימוש במשחק מסוג 'סוני פלייסטיישן 2', בתא שלו שבכלא שקמה. כזכור, נמעט לאחר הבריחה כוחות הבטחון תפסו בג'נין את איהם קממג'י ומונאדל אינפיעאת, שני מחבלים שנמלטו מהכלא.

בכך הגיע לסיומו המצוד שנמשך כשבועיים, עם בריחתם של ששת האסירים הפלסטינים, ממנהרה שנחפרה במשך מספר חודשים. הוא מרצה שני עונשי מאסר עולם על רצח הנער אליהו אשרי ב-2006 בירושלים.

בעתירתו הוא כתב כי "אני סובל מאפליה והתנכלות מתמשכת מצד שירות בתי הסוהר ובמיוחד לאחר אירוע הבריחה מכלא גלבוע - למרות שנענשתי ונשפטתי על מעשיי. אני לא עושה עבירות ומכבד את החוק וההנהלה".

עוד כתב כי בעבר אושר לו השימוש במשחק אך כאשר הועבר מכלא רמון לכלא שקמה הגיש מחדש את הבקשה אך היא סורבה. "נגנז ממני האישור בדרך לא חוקית וללא אשמה", טען.

משב"ס נמסר כי "לאחר סירוב הבקשה, הגיש האסיר עתירה, שטרם נקבעה לדיון. את מלוא טענותינו נביא בפני בית המשפט כמקובל. זכויות הפנאי של אסירים בהפרדה, נבחנים וניתנים בכל מקרה לגופו בהתאם להתנהגות האסיר".

כלא שבס בריחת האסירים מכלא גלבוע בריחת אסירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד