י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקראת ראש השנה

ארה"ב לאזרחיה: "אל תיסעו לאוקראינה עקב המלחמה"

משרד החוץ האמריקאי ממליץ לאזרחי ארה"ב לא לנסוע לאוקראינה. המלצה זו חלה על אזרחי ארה"ב השוקלים לנסוע לאומן לראש השנה. יהודים רבים מגיעים לאומן מארה"ב כל שנה, וארה"ב ממליצה השנה לא להגיע  

ארה"ב לאזרחיה: "אל תיסעו לאוקראינה עקב המלחמה"
אומן צילום: באדיבות המצלם

משרד החוץ האמריקאי המליץ לאזרחי ארה"ב לא לנסוע לאוקראינה. ההמלצה חלה על אזרחי ארה"ב השוקלים לנסוע לאוקראינה כדי להגיע לאומן לרגל ראש השנה. יהודים רבים מגיעים לאומן מארה"ב כל שנה לרגל ראש השנה, וארה"ב ממליצה השנה לא להגיע.

משרד החוץ האמריקאי פרסם אזהרת מסע: "מאז תחילת המלחמה באוקראינה, כל חלקי המדינה חוו תקיפות אוויריות רוסיות שפגעו במבנים אזרחיים ובתשתיות קריטיות, כולל בתי כנסת, לעתים קרובות ללא אזהרה. גם באומן היו התקפות טילים רוסיות עד יוני. שגרירות ארה"ב בקייב ממשיכה לפעול עם צוות מופחת ויש לה יכולת מוגבלת לסייע לאזרחי ארה"ב באוקראינה".

עוד נמסר ממשרד החוץ של ארה"ב: "המלצה שלנו לא לנסוע לאוקראינה עקב הסכסוך הפעיל. אזרחי ארה"ב באוקראינה צריכים לעזוב אם זה בטוח לעשות זאת תוך שימוש באפשרויות תחבורה יבשתיות. כל אזרחי ארה"ב צריכים לעקוב בקפידה אחר הודעות ממשלת ארה"ב וכלי תקשורת מקומיים ובינלאומיים לקבלת מידע על מצבים משתנים והתראות להיכנס למקום בטוח. אלה שנותרו באוקראינה צריכים לנקוט משנה זהירות בשל הפוטנציאל להתקפות צבאיות, פשע ותסיסה אזרחית".

ארה''ב מלחמת אוקראינה רוסיה אומן אזהרת מסע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד