כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"זה חוסר אחריות"

לקראת גל מעצרים? הרודן זועם על חברי ממשלתו

קים ג'ונג און, הרודן האכזר בעולם ירד לשטח לבחון כיצד מטפלות הרשויות בשיטפונות בצפון קוריאה וגילה שדות אורז רבים מוצפים וסחורה רבה שהלכה לטמיון. הוא רתח מזעם ואמר: "חוסר אחריות מצד כולם" | באופן חריג הביקורת של קים פורסמה בעיתונות וזה לא קורה ללא אישור הממשל

לקראת גל מעצרים? מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און מתח ביקורת חריפה על כל חברי הממשלה ועל ראש הממשלה קים טוק הון. קצפו של קים יצא לערך שביקר בחוף המערבי של ארצו על מנת לבדוק את אופן טיפול הרשויות בשיטפונות שהציפו שדות אורז רבים.

המנהיג העליון של קוריאה הצפונית זעם על האופן שבו הרשויות טיפלו במצב ואמר: "מה שקרה פה הוא חוסר אחריות. שלחתי לשם בכירים במפלגה אבל הכי אני מאוכזב מחברי הממשלה. ביקשתי מראש הממשלה שיגיע, אבל הוא בא הסתכל ואמר לסגנו שיטפל בהכול. זה חוסר אחריות. לא זה מה שאני מצפה". באופן חריג הדברים פורסמו בפומבי בעיתוני המדינה, כולל בשפה האנגלית.

מומחים מערביים אמרו לתקשורת האמריקנית כי מתקפה כזו על בכירים מרמזת על חילופי תפקידים קרבים ואולי אף גל מעצרים בקרב האליטה הצפון קוריאנית. המומחים מציינים כי לאחר פרסומים אלו לבטח יגיע מהלך כלשהו מצידו של קים והסיכוי של ראש הממשלה לשמור על מקומו פחת משמעותית.

צפון קוריאה קים ג'ונג-און שטפונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד