כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"רדיפה של ממש"

רוטמן דורש: צו הרחקה נגד 400 מוחים

יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן הגיש בקשה לבית המשפט להוציא צו הרחקה לכ-400 פעילי מחאה ש"רודפים אותו". עוד ביקש לסגור קבוצות וואצאפ בהן הופץ מיקומו כדי שיבואו למחות נגדו

רוטמן דורש: צו הרחקה נגד 400 מוחים
ח"כ שמחה רוטמן מוקף שוטרים צילום: יקי אדמקר

יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן ורעייתו הגישו בקשה לבית המשפט להוציא צו הרחקה לכ-400 פעילי מחאה שלטענתו רודפים אותו בארץ ובעולם, כך פורסם ב"וינט". הבוקר (רביעי) ייערך דיון בעניין הבקשה.

רוטמן אף ביקש לסגור מספר קבוצות וואצאפ בהן הופץ מיקומו של רוטמן, זאת כדי שיבואו מוחים להפגין מולו. בבקשה נכתב: "בית המשפט הנכבד יתבקש להורות על סגירת כל קבוצות הבילוש בוואטסאפ ולאסור מעקב, בילוש או פרסום מיקום בזמן אמת אשר נועדו בהגדרתן ובמטרתן המוצהרת לרמוס את פרטיותו של המבקש וחמור מכך של בני משפחתו".

בבקשה להוציא את צו ההרחקה נכתב: "במהלך התקופה האחרונה, החלו המשיבים לרדוף אחרי המבקשים, בכל מקום בין אם בישראל ובין אם בעולם, תוך פגיעה בפרטיותו ותוך רדיפה של ממש - וקיים חשש ממשי כי המשיבים אשר פועלים באופן רדיקלי ביותר יפגעו במבקשים".

"במהלך הימים האחרונים ביצעו המשיבים פעולות בילוש נגד המבקשים ופרסמו מידע אישי בדבר תנועות ומיקומם של המבקשים, כאשר המשיבים מעוניינים לחבל בחופשתם הפרטית תוך הפרת חוק הגנת הפרטיות", כך לפי הבקשה.

שמחה רוטמן הרפורמה המשפטית צו הרחקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד