י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024
קרב צעקות

בתום הדיון אצל נתניהו: השב"כ יפעל נגד ארגוני הפשע

הוועדה לקידום המאבק בפשיעה בחברה העברית התכנסה במשרד ראש הממשלה והחליטה להכניס את השב"כ שיסייע למשטרה בפענוח האירועים ולסיכולם | נתניהו התעמת עם יו"ר ועדת הרשויות הערביות מודר יונס במהלך הדיון על הפשיעה בחברה הערבית. הרקע: סירוב של יונס לקביעה לפיה האלימות הגוברת נובעת בעקבות פעילותם של ארגוני הפשיעה

בתום הדיון אצל נתניהו: השב"כ יפעל נגד ארגוני הפשע
ראה"מ בנימין נתניהו בהצהרה צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום (רביעי) את ועדת המשנה בראשותו לקידום המאבק בפשיעה בחברה הערבית, במשרד ראש הממשלה בירושלים.

ועדת המשנה בראשות רה"מ החליטה כי שירות הביטחון הכללי יסייע למשטרת ישראל בפעולתה נגד ארגוני הפשיעה בכל הקשור לבחירות לרשויות המקומיות, וזאת במסגרת ייעודו ותפקידיו על פי חוק.

במהלך הדיון התעמת ראש הממשלה נתניהו עם יו"ר ועדת הרשויות הערביות מודר יונס. הרקע: סירוב של יונס לקביעה לפיה האלימות הגוברת נובעת בעקבות פעילותם של ארגוני הפשיעה.
על פי דיווח ב'ווינט', יונס הרים בתגובה את קולו - במה שהתפתח מיד לקרב צעקות: "אני שומע אתכם מדברים על ארגוני פשיעה, יכול להיות שזה ארגוני פשיעה".
בשלב הזה נתניהו דפק על השולחן והשיב לו בצעקות משלו: "יכול להיות?! אתה יודע שזה ארגוני פשיעה! אני לא יכול לטפל בזה עם ההתכחשות שלך. אליי באו ראשי רשויות ואמרו שהם מפחדים לומר שהם מאוימים".
לאחר שנרגעו מעט הרוחות, נתניהו הוסיף: "אני מזדהה עם הכאב שלך ונתתי לך להתבטא - אבל אתה צריך לעזור לי ולא להתכחש שמדובר בארגוני פשיעה. בזה אנחנו הולכים להתמקד".
חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד