ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
צעדת ההתרסה

מתיחות שיא לקראת הפגנת הנשים בבני ברק, רחובות ייחסמו

במשטרה נערכים לקראת צעדת הנשים המתוכננת להיערך מחר בבני ברק | למרות שהמשטרה סירבה לבקשת המארגנים לקיים את המחאה במרכז העיר, נרשמת מתיחות מחשש לעימותים | אלו הרחובות שייחסמו לתנועה החל משעות הערב ועד לסיום הצעדה שרבים מתנגדים לה

מתיחות שיא לקראת הפגנת הנשים בבני ברק, רחובות ייחסמו
הפגנת השמאל בבני ברק צילום: עומר פיכמן, פלאש 90

מתיחות שיא נרשמת בעיר התורה והחסידות לקראת צעדת הנשים המתריסה שצפויה להיערך מחר (חמישי) בבני ברק. תושבים רבים בעיר זועמים על חסימות הצירים המתוכננות. במשטרה נערכים בכוחות גדולים לקראת המחאה מחשש לעימותים.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', המשטרה סירבה לבקשת המארגנים לקיים את הצעדה ברחובות המרכזיים ותאפשר את קיומה בפאתי העיר.

גורמים בעיר ובמשטרה סברו כי צעדה כזו בלב העיר החרדית, עלולה להוביל לחיכוך שיגרום לעימותים משמעותיים עם התושבים. יחד עם זאת, על רקע המתיחות בעיר, במשטרה חוששים מעימותים שיפרצו.

המשטרה הודיעה כי החל מהשעה 18:00 מחר יחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים: רח' ששת הימים מבן גוריון עד מבצע קדש, כלל הכניסות לאצטדיון ולקניון איילון, רח' אבו חצירא מצומת מבצע קדש עד לז'בוטינסקי, רח' ז'בוטינסקי מהרב שך עד בן גוריון ורח' רבי עקיבא מרחוב ירושלים עד ז'בוטינסקי.

בנוסף, ייחסמו כל הרחובות אשר חוצים/נפגשים עם הצירים המפורטים מעלה ותתאפשר היציאה והכניסה אליהם התאם למיקום התהלוכה. תתאפשר יציאה וכניסה לקניון איילון רק לאחר גשר מבצע קדש אחרי השעה 18:00 לבאי הקניון.

המשטרה מסרה לקראת הצעדה כי "יש להישמע להוראות השוטרים המוצבים בחסימות ולהשתמש בדרכים חלופיות".

בנוסף, קראו משטרה למגינים ואמרו כי "בשל המצב הביטחוני הרגיש משטרת ישראל מבקשת להגביר ערנות מכל באי המחאה בכל מקרה בו יתעורר חשד לסיכון לשלום הציבור יש לפנות ללא דיחוי לשוטרים המאבטחים את המקום".

בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד