כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שבוע לפני חתונת אחותו

אסון באלפים השוויצרים: נכדם של האדמו"רים נהרג בעת צניחה

בשורה עצובה מגיעה משווייץ שם נמצאה גופתו של הרב ישראל אברהם משה רבינוביץ ז"ל ממנצ'סטר, נכדם של האדמו"רים מביאלא, זקן חברי מועצת גדולי התורה והאדמו"ר מקופיטשניץ זקן אדמו"רי רוז'ין. הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ובן אחד | ארונו צפוי להגיע לקבורה בארץ הקודש

אסון באלפים השוויצרים: נכדם של האדמו"רים נהרג בעת צניחה
אברהם משה רבינוביץ ז"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה קשה ונוראה בקהילה החרדית במנצ'סטר: הרב ישראל אברהם משה רבינוביץ ז"ל, נכדם של יבלחט"א האדמו"רים מביאלא, זקן אדמו"רי חברי מועצת גדולי התורה והאדמו"ר מקופיטשניץ, זקן אדמו"רי רוז'ין - הלך לעולמו בגיל 30. 

ר' אברהם משה ז"ל נהרג באלפים השוויצרים בעת צניחה, שם היה בחופשה משפחתית. הרשויות בשוויץ מצאו את המצנח שבו השתמש, וארגון הצלה מציריך שווייץ ביצע חיפושים באזור בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות ולמגינת לב הוא נמצא ללא רוח חיים.

המנוח ז"ל נולד בישראל, לאביו שיבלחט"א, הרה"צ רבי יצחק יוסף דב רבינוביץ, ראש ישיבת ביאלא ובנו של האדמו"ר מביאלא, זקן אדמו"רי מועצת גדולי התורה, ולאמו מרת רבקה לאה שתחי', בתו של האדמו"ר מקופיטשניץ - זקן אדמו"רי רוז'ין. בשמחת הברית נקרא על שמו של האדמו"ר מהוסיאטין זצ"ל.

בבחרותו למד בישיבת קמניץ בירושלים, היה נכד חביב לסבו הרבי מביאלא שקרבו וחיבבו, לאחר לימודיו בישיבה הקים את ביתו באנגליה עם רעייתו שתחי', בתו של יבלחט"א הרב יהודה איסלר ממנצ'סטר. 

מדובר בטרגדיה קשה במשפחה, שכן בשבוע הבא אחותו צפויה להתחתן בירושלים בבית המדרש של חסידות ביאלא ברחוב יעקובזון בירושלים. בנוסף, מדובר בטרגדיה שניה במשפחה שכן אחיו הגדול נפטר בהיותו בן 6 לאחר שסבל מאסטמה. 

הוא הותיר אחריו את הוריו, ובן אחד שנולד לפני מספר חודשים. 

על מועד מסע הלוויה והבאת ארונו לארץ הקודש, נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בברית לבנו לפני חצי שנה

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד