ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
יוביל לעימות בממשלה?

סמוטריץ' במסר מצולם: "לא אשחרר תקציבים"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מפרסם מסר מצולם ברקע כינוס ועדת השרים למיגור הפשיעה הערבית ומצהיר: "לא אשחרר תקציבים עד שנוודא שיש פיקוח ובקרה" | לדבריו: "אני לא מתכוון לוותר. זו האחריות שלי למגר את הפשיעה, את הפרוטקשן ולוודא שהכסף שאנחנו משקיעים משרת את אזרחי ישראל עצמם ורק אותם"

סמוטריץ' במסר מצולם: "לא אשחרר תקציבים"
הצהרת השר בצלאל סמוטריץ' צילום: באדיבות המצלם

ברקע כינוס ועדת השרים לענייני הפשיעה בחברה הערבית, אומר שר האוצר בצלאל סמוטריץ' כי לא ישחרר תקציבים לחברה הערבית עד שלא יימצא מנגנון הפיקוח שיוודא שהכסף הולך למטרות הנכונות ולא לארגוני הפשיעה.

במסר מצולם אמר השר: "אני רוצה שהדבר יהיה ברור: הפשע המאורגן נשען על כסף, זו המוטיבציה שלו, זה המצע שהוא צומח עליו והכסף הזה ברובו הוא כסף של מדינת ישראל שבמקום לשרת את אזרחי ישראל הערבים, במקום להגיע לשיפור התשתיות, השירותים, הרווחה, הבריאות, החינוך, הגינון והאשפה, מגיע לידיים של אותם גובי פרוטקשן שגובים אותו מראשי הרשויות ומעובדי הרשויות. כשר אוצר אני לוקח על הדבר הזה אחריות. אנחנו חייבים למגר הפשיעה, את הפרוטקשן ולשמור על החיים של אזרחי ישראל כולם".

עוד אומר סמוטריץ', "אני מוביל דיוני עומק שימצאו את המנגנונים המדויקים שבאמצעותם יהיה אפשר לוודא שהכסף הזה מבצע את הפרויקטים ומשרת את האזרחים ולא מגיע לארגוני הפשיעה והפרוטקשן. אנחנו נקיים בתקופה הקרובה שיח עם כלל משרדי הממשלה הרלוונטיים, נגבש את המנגנונים האלה ורק לאחר מכן נשחרר את התקציבים".

לדבריו, "זה מה שנכון לרשויות ולראשי הרשויות. אני לא כועס עליהם אגב, הם מפגינים נגדי כיוון שהם מפחדים, מאוימים ונסחטים על ידי ארגוני הפשיעה. אני הולך לשמור על החיים שלהם, של בני המשפחות שלהם, של קרובי המשפחות שלהם, של התושבים שלהם, של העובדים שלהם. אני הולך לשים סוף לפרוטקשן, למנוע הכלכלי שמניע את ארגוני הפשיעה. אני לא מתכוון לוותר. זו האחריות שלי למגר את הפשיעה, את הפרוטקשן ולוודא שהכסף שאנחנו משקיעים משרת את אזרחי ישראל עצמם ורק אותם".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד