ט' סיון התשפ"ד
15.06.2024
אחרי המחאה

גלנט נפגש עם ראשי הרשויות ביו"ש: "מעריך את הגיבוי המוחלט במערכת הביטחון"

שר הביטחון גלנט קיים היום פגישה ראשי רשויות ביהודה ושומרון, ואמר להם כי הוא "מעריך מאוד את הגיבוי המוחלט שאתם מעניקים לכוחות הביטחון, יש לזה חשיבות מכריעה בעיניי התושבים והחיילים"

גלנט נפגש עם ראשי הרשויות ביו"ש: "מעריך את הגיבוי המוחלט במערכת הביטחון"
גלנט עם ראשי הרשויות ביו"ש צילום: דוברות משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום לבסיס פיקוד המרכז בירושלים. השר גלנט קיים הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון, ובסיומה ערך פגישה עם ראשי הרשויות ביהודה ושומרון.

בפגישתו עם ראשי הרשויות, שר הביטחון הביע את הערכתו לגיבוי המוחלט שהעניקו לכוחות הביטחון. השר גלנט אמר כי לגיבוי יש לזה חשיבות מכריעה בעיניי התושבים והחיילים.

בהודעה מלשכת השר נכתב כי "השר גלנט הביע את מחויבותו למען חיזוק ההתיישבות, וסקר בפני ראשי המועצות את הצעדים המתבצעים בימים אלה במשרד הביטחון, לרבות חיזוק מרכיבי הביטחון, שיפור התשתיות והצירים, הקלת העומס במעברים ומיגון רכבי ההיסעים לתלמידים".

בפגישה השתתפו בין היתר מנכ״ל משרד הביטחון האלוף (במיל׳) אייל זמיר, המשנה למנכ״ל משרד הביטחון מרדכי בניטה, יו״ר מועצת יש״ע וראש המועצה האזורית גוש עציון - שלמה נאמן, ראש עיריית אריאל אלי שבירו, ראש המועצה האזורית שומרון - יוסי דגן, ראש המועצה האזורית בנימין - ישראל גנץ וראש המועצה האזורית ערבות הירדן - דוד אלחייני.

פגישה זו הגיעה אחרי שאתמול התכנסו ראשי הרשויות ביו"ש מול משרד ראש הממשלה וקראו לממשלה ולמערכת הבטחון לפעול באופן שיביא ביטחון לתושבים. ראשי הרשויות ציינו כי הפעולות של הצבא כיום אינן מספיקות ולא נותנות מענה בטחוני וכי הם דורשים מהממשלה וממערכת הבטחון לשנות את התפיסה הבטחונית לאלתר

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד