ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024

פינדרוס נימק מדוע מחרים את שטראוס: "לחי שנייה"

בתגובה שהגיב לפונה שמאלן - נימק ח"כ פינדרוס מדוע הוא ומשפחתו לא מכניסים ממוצרי "שטראוס" לבית • "אני משתדל לא לצרוך מוצרי שטראוס, מכיוון שביהדות - אין את הכלל הנוצרי המחייב לתת את הלחי השנייה"

פינדרוס נימק מדוע מחרים את שטראוס: "לחי שנייה"
יצחק פינדרוס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אני משתדל לא לצרוך מוצרי שטראוס, מכיוון שביהדות - אין את הכלל הנוצרי המחייב לתת את הלחי השנייה", כך השיב היום ח"כ יצחק פינדרוס, יו"ר סיעת יהדות התורה, לפנייה שהתקבלה בלשכתו.

הפונה, ככל הנראה פעיל שמאל, האשים את פינדרוס ב"מלחמת החרמות שאתה וחבריך הרבנים מלבים", והאשים שהדבר יביא להחרמה של חברות בבעלות חרדית. הפנייה נעשתה דרך המייל ללשכתו של פינדרוס, שכאמור, לא היסס להשיב ולהבהיר למתלונן: מוצרי שטראוס לא נכנסים לביתי.

פינדרוס התייחס בתשובה גם לסגנון המילולי שנקט הפונה, ועקץ בתשובתו כי "אני מקבל את האבחנה... לא מחרים, רק לא צורך מוצרים שלהם...".

הכותב גם תקף בזעם את קריאתו של רבה של קרית מוצקין, הגאון רבי מאיר דוד דרוקמן, שלא לקנות ממוצרי שטראוס.

כזכור, מכתבו של הרב דרוקמן שפורסם לפני ימים אחדים - תפס תאוצה נרחבת והגיע לכל הריכוזים החרדים בישראל.

בראשית דבריו נגד "שטראוס" כתב רבה של קריית מוצקין כי "בהיות ומזה חודשים ארוכים מתנהל מאבק שמטרתו למנוע אחיזת המאמינים ושומרי שלמות ארה"ק במערכות השונות והדבר קשור באופן ברור לעתידו של העם היושב בציון בכמה וכמה עניינים תוך הסתה פרועה נגד שומרי תורה ומצוות".

הרב דרוקמן המשיך במכתבו: "באנו בזה לגלות דעתנו שוודאי אין לחזק חברות וכן רשתות שנלחמים נגד הציבור המאמינים, וודאי יש להימנע מלרכוש מוצרים מכאלו שפועלים בקום ועשה להשתיק ולמנוע את קולם של שומרי התורה בארה"ק".

לסיום כתב כי "והשם יערה רוח ממרומים להשיב לב בנים על אבותם ויראנו בביאת משיח צדקנו תיכף ומיד ממ"ש".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד