ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
כשהוא מלווה ברה"ע

שר העבודה בן צור פתח את שנת הלימודים במוסדות "בית השם" בבית שמש

שר העבודה יואב בן צור הגיע לפתוח את שנת הלימודים בבית שמש כשהוא מלווה בראש העיר ד"ר עליזה בלוך ויו"ר ש"ס המקומי הרב יצחק אלמליח • בן צור: "אמשיך לעמוד לימין המוסדות" • הרב בן גרא: "מקווה ומתפלל שראש העיר תמשיך איתנו" • בנוסף סייר השר במפעל מנועי בית שמש וטיפת חלב על שם הרבנית בעדני ע"ה

שר העבודה בן צור פתח את שנת הלימודים במוסדות "בית השם" בבית שמש
השר בן צור בבית שמש צילום: באדיבות המצלם

בטקס חגיגי ובמעמד רב רושם, שר העבודה יואב בן צור, קיים ביום שלישי סיור במוסדות "בית השם" בראשות הרב יצחק בן גירא, כשהוא מלווה בראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך ומשנה לראש העיר ויו"ר ש"ס המקומי הרב יצחק אלמליח.

במהלך הסיור, השר התרשם מהמקצועיות של הצוותים החינוכיים והשקעה הרבה בתלמידים. ואמר כי, "אני גאה ונרגש לראות את התפתחות המרשימה של מוסדות החינוך הספרדים ברחבי הארץ ובפרט כאן בעיר בית שמש".

עוד אמר בן צור, "אתם שבט הלוי, כותל המזרח של עולם התורה הספרדי, ההוכחה הניצחת שמורשתו של אבינו רוענו מרן הגר"ע יוסף זצוק״ל חיה וקיימת וממשיכה ביתר שאת לגדול ולפרוח הודות לפעילותו של יו"ר תנועת ש"ס מקים עולה של תורה אריה דרעי, אשר פועל לילות כימים למען חינוך ילדי ישראל וב"ה רואים את התוצאות הכבירות בשטח. מוסדות "בית השם" בנשיאות הרב בן גירא הם מגדל אור תורני להפצת התורה. אמשיך לעמוד לימין המוסדות וארתום לכך את כלל משרדי הממשלה".

ראש המוסדות הרב יצחק בן גירא, אמר כי, "זה המקום להודות לשר בן צור אשר הקדיש את רוב שנותיו הציבוריים למען חינוך ילדי ישראל ובכל תפקידיו עמד לימין מוסדות "בית השם" ואנו מודים לו על כך".

במהלך דבריו הוסיף הרב יצחק בן גרא: "אני מאוד מקווה ומתפלל להקדוש ברוך הוא שנעשה את הדבר הנכון וראש העיר תמשיך איתנו. ארבע שנים זה רק בשביל להכיר את המטריה של השגעונות ורק בסיבוב הבא זה הופך להיות הצלחה אמיתית".

השר הקדיש זמן מיוחד לסיור בסניף טיפת חלב "בית שולמית" ברמה ד' על שמה של הרבנית שולמית בעדני ע"ה אשת הרב שמעון בעדני זצ"ל וציין את היכרותו הקרובה עמה.

לאחר מכן ערך השר סיור בחברת ׳מנועי בית שמש׳, מלווה העיר, דר׳ עליזה בלוך. בפתח הסיור הוצגה בפני השר פעילות מרכז ההכשרה הייחודי שהקימה החברה בשיתוף עם משרד העבודה, להכשרת עובדים למקצועות המתכת ושילובם במפעל.

בנוסף, השר בחן מקרוב את פעילות החברה בתחום ההנעה הסילונית והתרשם מהסטנדרט הגבוה של מפעלי הייצור השונים, בדגש על ייצור הרכיבים המיוצרים למנועי מטוסים אזרחיים וצבאיים בחברות המטוסים המובילות בעולם. השר חתם את הביקור בפגישה עם תלמידים ועובדים, בוגרי הכשרה מקצועית במשרד העבודה, אשר השתלבו בעבודה בחברה.

השר אמר: ״מרכז ההכשרות המקצועיות במשרד העבודה פועל בהצלחה לשילוב עובדים מכלל האוכלוסיות, כולל עובדים מהחברה החרדית, ומקנה להם את מירב הכלים להשתלב בצורה מוצלחת בשוק העבודה. בימים אלו אנו בוחנים שיתופי פעולה נוספים עם עיריית בית שמש, כדי לשלב עוד אוכלוסיית במשרות במפעל״.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד