ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
שיחה בהפתעה

עימות עם הרופא בשידור: "אעדיף למות ולא להיות בידך"

אחרי שכתב פוסט שבו נכתב כי המאבק סביב הרפורמה הוא "בין איכות לזוהמה מנטלית", "בין תרומה לכלל לפרזיטיות" ו"בין משפט לערכי עבריינות", פרופ' דורון קופלמן קיבל שיחה בהפתעה והתעמת עם צמד מגישים שהביעו חשש מלקבל טיפול רפואי ממנו

עימות עם הרופא בשידור: "אעדיף למות ולא להיות בידך"
אילוסטרציה צילום: unsplash

עימות התגלע בשידור ברדיו 'גלי ישראל' עם הפרופסור שכינה את ציבור תומכי הממשלה "זוהמה מנטלית". פרופ' דורון קופלמן, מנהל המחלקה הכירורגית במרכז רפואי העמק, קיבל שיחה בהפתעה מיעקב ברדוגו וסטלה קורין-ליבר.

קופלמן אמר בראיון: "מי שקורא לטייסים נפולת של נמושות ושולח אותם לעזאזל, מי שעוסק בהדרת נשים ומי שלא מגנה את זה - אלו אנשים שמתאימים לתיאורים האלה".

ברדוגו: "אתה כל הדברים הטובים ואנחנו השליליים?".

פרופ' קופלמן, יו"ר איגוד הכירורגים בישראל: "כתבתי שזה לא עניין בין מזרח למערב. אני באמת לא חושב שזה נכון להפוך את זה לעניין של אשכנזים ומזרחים. בניגוד למה שאתה אמסלם ומירי רגב מנסים לעשות".

ברדוגו: "אם מחר בבוקר אצטרך חלילה את טיפולך אני אעדיף למות ולא להיות בידך. אני ממליץ לכל אחד שקוראים לו אמסלם ברדוגו או רגב לא להגיע לטיפול אצלך".

סטלה קורין-ליבר: "אנשים ברחוב מפחדים מהרופאים. הגעתם למצב שמפחדים לקבל טיפול ממכם".

קופלמן: "אם תחזרו על השקר שוב ושוב זה לא יהפוך לאמת".

ברדוגו: "זה אמת. איך אתה יכול להיות רופא בישראל? מה שווה שבועת הרופא שלך?".

השיחה התנהלה ברקע פוסט שכתב פרופ' קופלמן ובו כתב כי המאבק סביב הרפורמה המשפטית הוא "בין איכות לזוהמה מנטלית", "בין תרומה לכלל לפרזיטיות" ו"בין משפט לערכי עבריינות", כלומר כינה את תומכי הרפורמה כזוהמה מנטלית, פרזיטים ועבריינים.

דורון קופלמן רדיו גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד