ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
ממשיך את מסורת אביו

ימי הרחמים והסליחות: הגר"ד יוסף ערך מסע חיזוק באילת ונועד עם רבני העיר

הגר"ד יוסף ערך מסע חיזוק נדיר בעיר אילת וחיזק את מאות התושבים • במהלך מסע החיזוק הוא נועד עם רבני העיר ועמד על צרכי הדת במקום • הרבנים הודו לגר"ד על טרחתו וציינו את המשך המסורת של מרן הרב עובדיה זיע"א שהיה דואג לעם שבשדות ומרבה לחזק אותם בפרט בימי הרחמים והסליחות

ימי הרחמים והסליחות: הגר"ד יוסף ערך מסע חיזוק באילת ונועד עם רבני העיר
הרב דוד יוסף באילת צילום: באדיבות המצלם

הגאון הגדול רבי דוד יוסף, מועמדם של גדו"י לתפקיד הראשון לציון הגיע במהלך השבוע האחרון למסע חיזוק נדיר בעיר אילת שם הוא נשא מספר שיעורי תורה וחיזוק בפני מאות מתושבי העיר אשר התחזקו מדבריו מאירי העיניים. בנוסף נועד הגר"ד יוסף עם רבני העיר ועמד על צרכי הדת בעיר הדרומית ועל התפתחות הקהילות במקום.

מסע החיזוק הנדיר נפתח בשיעור תורה שמסר הגאון רבי דוד יוסף בפני מאות משתתפים בבית המדרש של קהילת "שבטי ישורון" שבראשות הג"ר אברהם חנו שליט"א. בעל ה"הלכה ברורה" נשא בפני המשתתפים דברי חיזוק והתעוררות לקראת ימי הרחמים והסליחות ועורר אותם בדברים הצריכים חיזוק.

לאחר מכן הגיע הגאון הגדול רבי דוד יוסף לבית המדרש "שערי החיים" שבראשות הג"ר יהודה פורטל שליט"א, תלמידו של חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת "אור החיים" הגאון רבי ראובן אלבז שם הוא נשא דברי תורה בהלכה ואגדה ונשא גם כן דברי חיזוק לקראת הימים הנוראים הממשמשים ובאים.

בתוך דבריו הזכיר הגאון רבי דוד יוסף את ראש ישיבת "אור החיים" הגאון רבי ראובן אלבז ואמר כי, "כל מהפכת היהדות והתורה כאן בעיר אילת נזקפת לזכותו של ידידי הגאון הגדול רבי ראובן אלבז. כבר לפני שלושים שנה הוא הגיע למקום במסירות נפש של ממש והפריח את השממה. אני זוכר כיצד אבי מורי ועטרת ראשי זיע"א היה מחזק את הגאון רבי ראובן אלבז בעשייה החשובה הזו. הוא אף הגיע לכאן בעצמו למרות הקושי הרב ונטע כאן את הנטיעות הרוחניות שאת הפירות המתוקים רואים כאן היום".

ביום השני של מסע החיזוק בעיר אילת נועד בעל ה"הלכה ברורה" הגאון רבי דוד יוסף עם רבני העיר אילת הגאון רבי יוסף הכט שליט"א והגאון רבי משה הדאיה שליט"א כאשר הוא עמד עמם על צרכי הדת בעיר ועל התפתחות המרשימה של הקהילות במקום. במהלך המפגש עם רב העיר הגאון רבי יוסף הכט הזכיר הגאון רבי דוד יוסף את מפעל השלוחים העולמי של הרבי מליובאוויטש כאשר במשך שעה ארוכה  הם שוחחו על תורת חב"ד ועל דרכו של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש.

רבני העיר הודו במהלך הפגישה לגאון רבי דוד יוסף על טרחתו הרבה להגיע למקום בכדי לחזק את הקהילות בעיר אילת. הם ציינו את המשך המסורת של מרן הרב עובדיה זיע"א שהיה דואג לעם שבשדות ומרבה לחזק אותם בפרט בימים הרחמים והסליחות אז הוא היה מכתת את רגליו מצפון ועד לדרום.

מאות התושבים עברו להתברך מפי הגאון הגדול רבי דוד יוסף בברכת שנה טובה והודו עמוקות על דברי החיזוק שעוררו את ליבם והכינו אותם כיאה וכיאות לקראת הימים הנוראים הבאים עלינו לטובה.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד