כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"דם הנרצחים על ידיה"

גוטליב נגד היוע"משית: פוגעת במשילות ובביטחון הציבור

ח"כ ‎טלי גוטליב ממפלגת הליכוד תקפה הבוקר בחריפות את היועמ"שית: "הגברת מיארה פוגעת במשילות ובביטחון הציבור. ככה זה כשיש לך רק סמכות עם אפס אחריות"

גוטליב נגד היוע"משית: פוגעת במשילות ובביטחון הציבור
משכן הכנסת צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ח"כ ‎טלי גוטליב ממפלגת הליכוד עולה למתקפה נגד היועמ"שית גלי בהרב מיארה פעם נוספת. בריאיון ל-103fm אמרה: "הגברת מיארה פוגעת במשילות ובביטחון הציבור. ככה זה כשיש לך רק סמכות עם אפס אחריות".

עוד הוסיפה: "פונים אליה ומבקשים 6 צווי מעצר ל־6 פצצות סופר מסוכנות, והיא לא מאשרת. 5 מתוך 6 הפצצות הללו היו מעורבים בחודש האחרון במקרי רצח ובנסיונות רצח".

גוטליב לא חזרה מדבריה נגד היועמ"שית, לפיהם 'דם הנרצחים על ידיה של הגברת מיארה': "זו לא התרת דם ולא הסתה - זו עובדה. הדם היחיד שמותר פה זה הדם שלי. הדמוניזציה שהתקשורת עושה לי פשוט בלתי נסבלת. לכל מקום שאני הולכת, ישר זה, 'בואו להפריע לה ולטפל בה'".

אתמול אמרה גוטליב לערוץ הכנסת: "היועמ"שית שוב ושוב מבזה את הממשלה, ותוך כך מעוררת פילוג ומדון בלתי נסלחים בתוך העם - שתלך הביתה, ואם הממשלה לא מבינה את זה, צר לי. היא שומרת על אלשיך והחברים שלה".

עוד לפני כן צייצה: "דם הנרצחים על ידיה של הגב׳ מיארה! כך זה כשיש סמכות עם אפס אחריות. המשטרה ביקשה ממיארה לפני מס. חודשים צווי מעצר מנהליים לשישה יעדים סופר מסוכנים! מיארה סירבה! מאז חמישה מהם היו מעורבים במעשי רצח ונסיונות רצח. טוב, העיקר שהגב׳ מיארה מצאה זמן למה שחשוב באמת וזה להפריע לממשלה למשול".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד