כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הרבעון השני

המטוסים החדישים והמושבים המרווחים: רווחי חברת התעופה ממריאים

חברת התעופה הישראלית 'ישראייר' מציגה תוצאות שיא לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2023 | בחברה אומרים כי ישנה תחזית לתוצאות חזקות ברבעון השלישי של 2023

המטוסים החדישים והמושבים המרווחים: רווחי חברת התעופה ממריאים
לילה סגול במטוס ישראייר1 צילום: עודד צביקל

חברת התעופה ישראייר מפרסמת את הדוחות הכספיים שלה מהם עולה כי ברבעון השני חל גידול של 24% בהכנסות ברבעון השני ל-104.7 מיליון דולר. זאת לעומת 84.2 מיליון דולר ברבעון המקביל.

לפי החברה, הסיבה היא הכנסת המטוסים החדשים ולכן יותר מושבים, כמו גם שיפור בחברות הבת בתחום התיירות.

לפני חודשיים פורסם כי חברת התעופה שבשליטת איש העסקים רמי לוי, בדרך לרכישת חברת התעופה הצ'כית 'סמטארטווינגס', שנשלטת ע"י הסינים. המוכרים צפו אמנם את החתימה שתתבצע עד סוף חודש יוני אבל בדיווח לבורסה החברה עדכנה כי ניתנה לה ארכה להשלים את הליך המשא ומתן לרכישת חברת התעופה ובנוסף עליה להפקיד פיקדון של כחצי מיליון אירו.

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, אמר אחרי פרסום הדו"חות לרבעון השני כי "אנו צופים המשך שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים והמסחריים גם ברבעון השלישי של השנה. חודש אוגוסט מסתמן כשיא של כל הזמנים עבורנו. היקף המכירות בחודש אוגוסט עולה על היקף המכירות של כל הרבעון הראשון של 2023 - שהיה בפני עצמו, רבעון שיא של כל הזמנים.

הצמיחה הושגה, הודות להשקעה מאסיבית בטכנולוגיה, המשך התייעלות תפעולית, ויישום מהלכים אסטרטגיים. בכדי להמשיך ולהציג תוצאות שיא גם בשנת 2024, גיבשנו תכנית שאפתנית - צמיחה משמעותית בהיקף הטיסות, שנועדה להכפיל את כמות הנוסעים בתוך 3 שנים ליעד של מיליון וחצי נוסעים בשנה. הגברת הפעילות התיירותית באמצעות המשך השקעות בנדל"ן מלונאי ובחברת שירותי הפצה של בתי מלון ועוד"

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד